Назад

Оперативен Счетоводител

Детайли

Описание

Оперативен счетоводител

Основните функции на длъжността включват:

- Осчетоводявване на първични счетоводни документи;
- Изготвяне на финансови отчети и справки;
- Изготвяне на статистическите отчети и приключването на съответни отчетни периоди;
- Подпомага дейността на Главния счетоводител;
- Приема, проверява, окомплектова, съставя, осчетоводява текущо първични и вторични счетоводни документи, класифицира, архивира;
- Проследява, засича и отговаря за разчетите с контрагенти и сметките, които води;
- Участва в изготвянето на справки за НАП и други държавни институции;
- Участва в разработването на стандартни оперативни процедури, инструкции, методически указания и други материали, свързани с финансово-счетоводната дейност на дружеството;
- Следи за промени в законодателството и подсигурява необходимата информация на ръководството за вземане на управленски решения;
- Участва в инвентаризации;

Изисквания:

- Висше икономическо образование,
- Предишен опит като счетоводител;
- Отлично познаване на българските счетоводни стандарти;
- Отлична компютърна грамотност.
- Добро познаване на: нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителен контрол; реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и касови операции; нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи;
- Умения за самостоятелна работа, както и умения за работа в екип;
- Умения за анализиране и разрешаване на проблеми;
- Отговорност, инициативност, дисциплинираност, лоялност към работодателя.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

24.09.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ