Назад

Заместник управител

Детайли

Описание

Клиент ни е фирма работеща в сферата на металните изделия, профили и конструкции.

Отговорности и задължения:

- Упражнява входящ контрол, качествен и количествен на детайлите произведени от под изпълнителите на фирмата;
- Посещава под изпълнителите и упражнява контрол на сроковете за производството на изделията;
- Работа с AutoCAD или подобни софтуерни програми за изчертаване;
- Подготвя и изпраща поръчките за изработване на изделията към под изпълнители на фирмата;
- Подготвя необходимите документи за износ на изделията – износни фактури, ЧМР;
- Участва в сглобяването, подготовката, опаковането, експедицията на изделията и резервните части предвидени за износ;
- Участва в избора и закупуването на механични, електрически и електронни елементи и детайли необходими при монтажа на изделията;
- Участва в обучението и професионалното усъвършенстване, което може да се провежда в чужбина или в България;
- Участва в планирани командировки в чужбина, които могат да бъдат и с по-продължителен период;
- Обучава, предава придобития опит при монтажа на изделията и тяхното инсталиране при клиентите и на назначаваните лица във фирмата;

Изисквания:

- Техническо образование – средно или висше;
- Владеене на френски или английски език – писмено и говоримо;
- Умение за работа в екип;
- Комуникативни умения;

Предлагани условия:

- Постоянен трудов договор със срок на изпитание 6 месеца;
- Работно време – 8 часов работен ден;
- Местонахождение на работното място – София, район Искър.

Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на български език със снимка и на английски или френски език. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Агенция за подбор на кадри “Хермес” притежава удостоверение № 1548 / 13.02.2013 г., валидно до 13.02.2018 година, издадено от Министерство на труда и социалната политика, за извършване на посредническа дейност при наемане на работа за територията на РБългария.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София 1754, жк. Слатина, бл. 12

Дата:

05.12.2017

Организация:

АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ