Директор Комуникации и корпоративна социална отговорност
Описание
Фондация „За Нашите Деца” вече 25 години работи за това всяко дете в България да расте в сигурна и подкрепяща семейна среда. Нашата цел е децата да не прекарват нито ден в самотата и изолацията на социалните институции. Затова подкрепяме биологичните им семейства, осигуряваме различни видове специализирана терапия, обучаваме и съдействаме на професионални приемни семейства, изградихме Детска къща за бебета без родители и още много други дейности, насочени в помощ на децата и семействата в риск.В следващите години ни предстои старт и развитие на иновативни социални дейности и инициативи свързани с детското развитие и образование.
Ако Вие сте човек, за който децата са ценност и правата им, трябва да бъдат спазвани и поставяни в центъра на всяко решение на родител, професионалист, местна или национална власт. Ако сте човек, който е готов да работи за това да обогати дарителската култура и нагласи на отговорните граждани и компании в България и чужбина и ги насочи към важността на инвестициите в ранното детско развитие ще работите с желание и получите удовлетворение от работата си на позицията:
Директор комуникации и корпоративна социална отговорност
Кандидатствайте при нас!
Основна цел на длъжността:
Развива и управлява свързаните с корпоративната социална отговорност и комуникации дейности в организацията като осигурява необходимите ресурси и подкрепа от страна на обществото и корпоративния сектор.
Отговорности:
- Участва в стратегическото и оперативно управление на фондация „За Нашите Деца“ и развитието на организационния й модел.
- Определя политиките за корпоративна социална отговорност, с цел утвърждаване на инвестирането в ранното детско развитие и закрилата на детето като един от основните приоритети на компаниите и обществото.
- Управлява планирането и провеждането на събития с принос към привличането на инвеститори в организацията.
- Управлява стратегическите външни и вътрешни комуникации на организацията в полза на нейното развитие и устойчивост като прилага иновативни подходи и практики в сферата на дигиталния маркетинг, социалните медии и визуални техники за позиционирането на организацията в обществото и привличането на партньори и инвеститори.
- Управлява политиката и дейностите свързани с изграждане на обществена съпричастност и подкрепа за каузите на организацията, вкл. чрез ангажиране на обществени застъпници и фигури.
- Развива дарителството на знания, материални ресурси, средства, сгради и услуги.
- Инициира и управлява провеждането на събития, целящи приобщаване на обществото към каузите на фондацията, фондонабиране и влияние върху политиката.
- Изпълнява представителни за организацията функции.
Организацията предлага:
- Трудов договор
- 8 – часов работен ден и гъвкаво работно време
- Обогатяване на познанията Ви, съобразно Вашите интереси и потенциал
- Въвеждащо вътрешно обучение по предварително съгласувана програма
- Социални придобивки
- Силен и сплотен екип, на който можете да разчитате
- Принос към една благородна кауза
- Много добри условия на труд
Ако имате вдъхновение да отдадете вашия талант, време и енергия в полза на развитието на деца, изпратете кратко мотивационно писмо и автобиография на имейл адрес hr@detebg.org .
Очакваме Вашата кандидатура и срещата с Вас!
Вашите лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на този подбор и са защитени според всички изисквания на ЗЗЛД.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Необходими компетенции:
- Доказан успешен опит в управлението на хора повече от 5 години
- Изразени лидерски качества и убедителна комуникация
- Познания за корпоративния сектор и КСО политиките и практиките
- Познания свързани с дигитален маркетинг, виртуални платформи на комуникация, атрактивни и силни форми на предаване на сложни послания, комплексните комуникации и успешните практики в тази област.
- Стратегическо мислене
- Аналитичност и критично мислене
- Английски език – писмен и говорим
- Умения за водене на преговори на български и английски език
- Умения за вземане на решения
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. Гюешево 21
Дата:
08.03.2018
Организация:
Фондация за Нашите Деца
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Фондация за Нашите Деца може да получите ТУК