Назад

Мениджър, Човешки ресурси / ТРЗ

Детайли

Описание

Нашият клиент е гръцки производител на интериорни и екстериорни бои, покрития за дърво, метал, камък, покривна изолация и други специализирани продукти. Компанията има присъствие в над 20 държави, сред които и България, където осъществява търговска дейност на територията на цялата страна. Във връзка с усиленото развитие на компанията, търсим професионалист, който да се присъедини към екипа на позиция:

Мениджър, Човешки ресурси с ТРЗ функции

Основни отговорности:
Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в компанията;
Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата;
Администриране на социалните придобивки на служителите в компанията;
Работа с графици и присъствени форми, отчитане на сумирано работно време;
Работа със специализиран софтуер за изчисление на работните заплати, калкулация на социални разходи и осигуровки, изготвяне на ведомости за заплати;
Подаване на информация в НАП за осигурителни вноски, уведомления за сключени, изменени и прекратени трудови договори;
Съдействие при проверки от компетентните органи по трудово законодателство и работа с институции;
Сътрудничество със Служба по трудова медицина и отговорност за осигуряване и отчитане на ЗБУТ;
Организация на цялостния процес по подбор на персонал – публикуване на обяви, преселекция на автобиографии, организиране и провеждане на интервюта;
Организация на тийм билдинги или друг вид фирмени мероприятия.

Изисквания:
Отлични комуникативни умения.
Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
Минимум 5 години професионален опит в областта;
Много добра компютърна грамотност – MS Office приложения (MS Word, Excel);
Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и администриране на възнагражденията; (опит с Омекс ще се счита за предимство)
Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;
Добро владеене на английски език на работно ниво;
Свидетелство за управление на МПС - Кат. В.

Компанията предлага:
Отлично основно възнаграждение;
Комуникативна офисна локация;
Ваучери за храна;
Допълнително здравно осигуряване;
Служебен автомобил при пътувания в страната;
Възможност за развитие в компанията.
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

05.04.2024

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ