Назад

Mениджър ключови клиенти - Източна България

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш партньор е международна компания – лидер в производството на архитектурни алуминиеви системи в цяла Европа с богата история и лидерски позиции на пазара.

Поради разширяване на техния търговски екип, търсим да назначим опитен и мотивиран специалист на позицията:

Мениджър Ключови Клиенти за Източна България

Успешният кандидат на тази позиция ще бъде част от търговската структура на компанията във Варна или Бургас и ще рапортува директно на Търговския Директор на компанията.

Основни отговорности:
Отговаря за правилното и ефективно налагане на търговската и кредитна политика на компанията и постигането на финансовите цели с клиентите от съответния регион;
Цялостно прилага плановете за действие и търговската стратегия на компанията с цел постигане на заложените цели;
Развива и поддържа силни и дългосрочни партньорства със съществуващи и потенциални клиенти с цел създаване на силна и лоялна клиентска мрежа;
Периодично посещава партньорите на компанията (производители, дистрибутори и др.), подпомага ги и ги консултира по технически и търговски въпроси с цел подобряване на съвместната работа;
Търси и разработва нови клиенти и партньори на компанията;
Задълбочено познава пазара и продуктите и постоянно обновява информацията, свързана с конкуренция, продукти или пазарната ситуация като цяло;
Взема участие в търговския изложения, състоящи се в региона;
Попълва коректно информацията в електронни системи и софтуери.

Компанията предлага:
Атрактивно възнаграждение и бонусна схема, основаваща се на постигнатите резултати;
Служебен автомобил, който може да се ползва и за лични цели;
Ваучери за храна в размер на 200 лева на месец;
Допълнително здравно осигуряване;
Гъвкавост и изцяло дистанционна работа;
Отлична работна среда в компания – лидер на пазара;
Непрестанни обучения и възможности за професионално развитие;
Стабилност, дългосрочност и лоялност от страна на работодателя.

Изисквания за заемане на позицията:
Английски език на отлично ниво – поне B2;
Опит с алуминиеви системи и профили – задължителен;
Поне 3 години опит на търговска позиция, фокусирана върху B2B продажбите;
Способност да работи редовно и ефективно с различни CRM, ERP системи и друг софтуер;
Хъс, енергия, амбиция за развитие на поверения му регион;
Организационни и аналитични умения;
Умения за водене на преговори и ефективна комуникация;
Валидна шофьорска книжка и възможности за пътуване в региона.


Кандидатствайте сега, като изпратите своето актуално CV на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК!
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

15.05.2023

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ