Назад

ЕКСПЕРТ ФАСИЛИТИ МЕНИДЖМЪНТ

Детайли

Описание

ЕКСПЕРТ ФАСИЛИТИ МЕНИДЖМЪНТ
Основни задължения:

• Осъществяване на контрол върху извършване на техническа поддръжка и почистване на сградния фонд;
• Подпомага и участва в процеса по изготвяне и поддържане на актуална техническа документация за сградния фонд (документи за собственост, скици, данъчни декларации и др. подобни).
• Участва в управлението и наемането на офис/работни площи, както и в цялостната преработка на помещенията във връзка с изискванията за ползване;
• Участва в изготвяне на годишно бюджетиране на разходи за всички обекти използвани за нуждите на Дружеството. Проследява и управлява всички свързани разходи от извършваните дейности по съответните договори;
• Управлява, координира и следи за изпълнението на договорите за изпълнение на СМР, доставки на материали и услуги свързани с фасилити мениджмънта (договори за почистване, абонаментна поддръжка, мебели, комунални услуги, договори за наем и др. подобни). Изготвя технически задания и спецификации, необходими за провеждане на процедура за избор на изпълнители и доставчици съгласно Закон за обществените поръчки;
• Следи за законовите регламенти и актуалната нормативна уредба, свързана с управлението и експлоатацията на сградите;
• Обслужва и поддържа управлението на Вътрешна тикет система ( заявки от вътрешни клиенти, свързани с обслужването и поддръжката на сградите.);
• Осигурява контрол и присъствие в обектите и помещенията обслужвани от звеното, при извършване на СМР, почиствания, ремонти, премествания на работни места и т.н..


Изисквания:
• Средно/Висше строително или техническо образование, и/или Висше образование с насока „Фасилити мениджмънт“;
• Опит на подобна позиция мин. 1 години;
• Познаване на законовите и нормативни документи, касаещи предмета на дейност на звеното;
• Комуникативност и отговорност;
• Добри умения за работа в екип;
• Добра компютърна грамотност - MS Office, AutoCAD;
• Шофьорска книжка – кат.B (активен шофьор).

Място на работа: гр.София

Моля, изпращайте автобиография с посочен Реф. № CREUS/Sf- 140

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документи:08.05.2018 г.

Информираме Ви, че “ЧЕЗ БЪЛГАРИЯ“ EАД е регистрирано като администратор на лични данни в регистъра на администраторите на лични данни, поддържан от Комисията за защита на личните данни под Идентификационен номер34603. Предоставените от Вас лични данни ще бъдат обработвани за целите на осъществяване на подбор, както и за реализиране на законните интереси на администратора на лични данни във връзка с евентуално бъдещо сключване на трудов договор. „ЧЕЗ БЪЛГАРИЯ“ ЕАД поема задължение да обработва, използва и съхранява личните Ви данни, като гарантира опазването им в тайна от трети лица. Информираме Ви, че „ЧЕЗ БЪЛГАРИЯ“ EАД може да предоставя личните Ви данни на държавни, общински органи и институции, банки, търговски дружества, юридически и физически лица, когато има такова задължение по силата на специална законова разпоредба. Информираме Ви, че имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, имате право да възразявате срещу обработването, разкриването или използването на Вашите лични данни

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно-специално

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Цариградско шосе №159

Дата:

04.05.2018

Организация:

ЧЕЗ България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЧЕЗ България ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ