Назад

Специалист „Връзки с обществеността и комуникации”

Детайли

Описание

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.
От името на наш доверен клиент, който е международно производствено предприятие, търсим да назначим опитен кадър на позиция

Специалист „Връзки с обществеността и комуникации”

Основни задължения и отговорности:
• Разработва и предлага PR стратегии на база одобрен годишен ПР план;
• Управлява PR-аспекта на потенциална кризисна ситуация;
• Разработва и прилага комуникационни дейности вътре в организацията;
• Пише текстове за медиите и за участието на Дружеството и неговите представители в различните събития;
• Комуникира и съгласува различните възможности за спонсорство и реклама от страна на Дружеството;
• Изработва и актуализира всички рекламни и комуникационни материали: каталози, брошури, снимки, видеоматериали, презентации, сувенири, подаръци и др.
• Подготвя информация за работата на Дружеството и я прави достъпна за различните аудитории;
• Изгражда и поддържа ефективна комуникация с партньорите от бизнес и медийния сектор;
• Поддържа актуална база данни от контакти и партньорства (медии, журналисти, агенции, НПО, ключови представители на общността, на определени индустрии, асоциации на бизнеса и пр.);
• Поддържа отношения с журналисти, регулярно изпраща информация за дейността на Дружеството, организира срещи с медиите;
• Създава и актуализира информацията на уебстраницата на Дружеството на български и на английски език;
• Създава и актуализира информацията за социалните мрежи – Фейсбук, Twitter, Instagram, управлява присъствието на компанията в LinkedIn;
• Провежда проучвания за обратна връзка към вътрешни и външни „клиенти” – служители на различни нива, клиенти, доставчици;
• Организира събития вътре в организацията, както и външни, включително пресконференции, изложби, дни на отворени врати и др. като следи за спазване на стандартите за публичност и видимост на Дружеството;
• Следи за спазването на Политиката за използване на изображения на Дружеството, както и други оперативни документи;
• Следи и информира за важни протоколни събития, свързани с партньори на Дружеството, медии или други, които са важни за организацията.

Необходима квалификация:
• 2 години опит на сходна позиция в голяма ПР/ маркетингова компания или производствена фирма.
• Бакалавърска и/или Магистърска степен по маркетинг, връзки с обществеността, комуникации или свързана дисциплина;
• Много добро владеене на английски език, писмено и говоримо – ниво В2;
• Отлични компютърни умения MS Office;
• Отлични умения за писане и редактиране, доказани чрез портфолио кампании, примерна статия и др., референции/препоръки от предишен работодател/клиент;
• Работа и опит със социални медии, включително блогове, Facebook, Twitter, LinkedIn;
• Опит в планирането и организиране на събития;
• Опит като говорител на компания е предимство.

Компанията предлага:
• Възможност да се присъените към екипа на доказала се международна компания;
• Атрактивно заплащане и бонуси;
• Допълнителни социални придобивки – ваучери за храна, изхранване на работното място, транспорт.

Ако отговаряте на всички изисквания и сте заинтересовани в нашето предложение, не се колебайте да кандидатствате още днес!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814/8.12.2014.


Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1500 до 2500 лева на месец

Категория:

Медии
Реклама, PR
Маркетинг

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

21.05.2018

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ