Назад

Администратор, сервиз- София

Детайли

Описание

За един от нашите партньори - Силвър Стар Моторс ЕАД, официален представител и вносител на автомобили с марки Mercedes-Benz, Setra, FUSO и INEOS Grenadier, търсим специалист за позиция:

Администратор, сервиз

Основни отговорности:
- Изготвяне на работни операции за следпродажбено обслужване в специализиран софтуер;
- Въвеждане на кодове, издаване на фактури, изготвяне на справки с помощта на Microsoft Excel;
- Поддържане на комуникация със сервизите;
- Осъществяване на връзка между застраховател и клиент;
- Администриране на сервизни договори;
- Поддържане на архив на входяща/изходяща документация.

Изисквания:
- Висше образование;
- Опит в изготвяне и класифициране на документи;
- Компютърна грамотност – MS Office (Excel);
- Добри устни и писмени познания по английски език;
- Организираност и способност за спазване на срокове;
- Предишен опит в автомобилния бранш (предимство).

Компанията предлага:
- Атрактивно възнаграждение;
- 22 дни платен годишен отпуск;
- Социални придобивки;
- Опция за работа от вкъщи след изтичане на изпитателния срок;
- Работа в най-продавания бранд луксозни автомобили в България;
- Възможност за развитие в компанията;
- Дългосрочна заетост в модерна компания с изградени стандарти на взаимоотношения, както с клиентите, така и със служителите;
- Отлични условия на труд;

Ако имате интерес към тази позиция, моля, кандидатствайте с Ваша автобиография /CV/ и актуална снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

30.03.2023

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ