Назад

Офис сътрудник

Детайли

Описание

Студио Лимон ЕООД е компания с над 18 години опит в областта на печатната и външната реклама. Обединява ни идеята, че доволните клиенти добавят нови доволни клиенти. Така създадохме своята потребителска мрежа. Вярваме, че работата може да се върши с радост и да носи удовлетворение.
Търсим енергичeн и отговорeн човек, способен да работи успешно в екип. Подходящият кандидат за нас е проактивен и комуникира адекватно в нестандартни ситуации. За него е важно да има желание да се учи и развива, да завършва работата си качествено и на време.

Идеалният кандидат е:
• Добре организиран;
• Борави с таблици и текстообработващи програми (ниво напреднал);
• Ефективно оперира с интернет комуникации и офис техника;
• Има усет за технически детайли;
• Проявява добро внимание към детайлите и е ориентиран към крайния резултат;
• Приветлива и позитивна личност, с представителен външен вид;
• Умее да разпределя задачи и следи тяхното изпълнение;
• Не се страхува да се занимава с различни по кочество задачи;
• Проактивен – проявява инициатива и умее да завръшва започнатите процеси;
• Лоялен – държи на личната отговорност и има високо ниво на лична етика по отношение на хората, с които общува;
• Доверен – адекватно реагира в работните ситуации, знае кога какво да каже, цени и държи на взаимното доверие;
• Постоянен – не се отказва, докато не завърши поетите ангажименти;
• Комуникативен – лесно намира език с екипа и клиентите на компанията, дава коректна обратна връзка във всяка ситуация;
• Съобразителен – лесно се ориентира в работната среда и задачите, които е необходимо да свърши;
• Стреми се към усъвършенстване в личностно и професионално отношение;
• Има добро ниво на разбиране и употреба на писмен и говорим английски език;

Кандидатствате с предимство, ако разполагате с:
• Практически опит;
• Познавате и работите със складова прогама;
• Имате активна шофьорка книжка категория В с период на управление на МПС без наказания поне една година;
• Имате положителен опит за работа в малък екип (от 4 до 6 човека);

Дейности и отговорности:
• Поддържа касата, склада, издава и приема фактури и ги заприхождава;
• профилактира техниката според предписанията на производителя;
• Приема, описва и изпълнява входящите поръчки, като след това ги подрежда в архив;
• Оформя и предава на подизпълнителите съответните поръчки, като поставя и следи за срокове за изпълнение;
• Уговаря и следи условията и сроковете за поръчките с клиентите;
• Своевременно и коректно уведомява екипа и клиентите за развитието на съответните поръчки;
• Подава справка и заявява консумативи, необходими за производствения процес;
• Участва активно в довършителните дейности и доставката за качествено и в срок приключване на поръчките;
• Създава клиентски архиви;
• Следи и спомага за хигиената на работното място и офиса;
• Извършва допълнителни текущи задачи, свързани със спецификата на работата във фирмата.

Очаквани резултати:
• Коректно предоставена оперативна информация на колегите и клиентите;
• Адекватно организиран и непрекъсващ производствен процес;
• Навреме и качествено приключени поръчки и извършени плащания;
• Реализация на планираните срещи с потенциални и настоящи клиенти;
• Дружелюбно и с внимание посрещани клиенти;
• Дружелюбно отношение към колегите;
• Съпричастност с екипа за навременно изпълнение на поетите ангажименти в личен и фирмен план;
• Успешно завършени поръчки или изработени макети във връзка с поети фирмени ангажименти;
• Доволни клиенти на компанията, които се връщат отново и са готови да ни препоръчат на други потенциални клиенти;
• Добре оформени, ясни и подредени работни файлове и архиви;
• Синхронизирана с поетите ангажименти профилактика на машините;

Какво предлагаме?
• Възможност за работа в сплотен, лоялен и динамичен екип;
• Обучение и подкрепа в процеса на работа;
• Коректно заплащане, съобразено с развитието на човека и постигнатите резултати;
• Дългострочно ориентирани трудови взаимоотношения;

Готови ли сте да се включите в екипа?
Ако смятате, че притежавате описаните качества и търсите взаимна коректност, очакваме вашите пакети за кандидатстване.

Пакет документи за кандидатстване:
• Актуална снимка;
• Дата, час и място на раждане;
• Кратка автобиография и препоръки от предишен работодател, ако има такива.

Внимание - само пълните пакети ще бъдат разглеждани!!!


Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и са под защитата на ЗЗЛД!
Крайна дата за приемане на пакетите за кандидатстване – 04.03.2019 г.
До тази дата се приемат пакетите, след което ще бъдат разгледани.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Изкуство/Развлечение/Промоции

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Пловдив 4000, ул. Кап. Коста Паница 4, ет.1, ателие 7

Дата:

21.02.2019

Организация:

Студио Лимон ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Студио Лимон ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ