Назад

Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)- София

Детайли

Описание

Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Вие не сте изключение!

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е една от най-успешните вериги супермаркети, която в момента се разширява интензивно, поради което търсим да назначим:

Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)

Основни задължения и отговорности:

- Участие и контрол в цялостния работен процес в поверения му обект;
- Планира и изготвя заявки на ежедневна база, следи за текущите продажби и участва в
изготвянето на предложения за подобряване организацията и ефективността на работата в
магазина
- Предлага решения и идеи за увеличаването на оборота на търговските обекти и изпълнението
на месечните таргети;
- Участва активно в подбора, обучението и оценката на персонала, спазването на трудовата
дисциплина и контролира работата на служителите, в поверения му супермаркет;

Компанията предлага:

- Конкурентно възнаграждение и атрактивни бонуси при изпълнение на целите;
- Работа в модерна и иновативна среда;
- Платено професионално обучение.
- Възможност за работа в утвърдена структура с отлични пазарни позиции и дългогодишна
традиция
- Възможност за израстване и професионално развитие при постоянно развиващ се работодател
- Ваучери за храна
- Карта за отстъпки във веригата
- Спортна карта
- Преференциални условия във банката партньор на веригата.

Изисквания за заемане на позицията:

- Предишен опит на ръководна позиция - управител/заместник-управител/ръководител отдел/ в
търговска верига/ магазин / супермаркет 2 - 5 години;
- Умения и опит в управлението на хора;
- Аналитично мислене
- Добра организираност, вземане на бързи и адекватни решения.
- Умения за работа в динамична среда.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

05.03.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ