Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)- София
Детайли
Описание
Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Вие не сте изключение!
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият клиент е една от най-успешните вериги супермаркети, която в момента се разширява интензивно, поради което търсим да назначим:
Асистент Мениджър Филиал (Бързооборотен ритейл)
Основни задължения и отговорности:
- Участие и контрол в цялостния работен процес в поверения му обект;
- Планира и изготвя заявки на ежедневна база, следи за текущите продажби и участва в
изготвянето на предложения за подобряване организацията и ефективността на работата в
магазина
- Предлага решения и идеи за увеличаването на оборота на търговските обекти и изпълнението
на месечните таргети;
- Участва активно в подбора, обучението и оценката на персонала, спазването на трудовата
дисциплина и контролира работата на служителите, в поверения му супермаркет;
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение и атрактивни бонуси при изпълнение на целите;
- Работа в модерна и иновативна среда;
- Платено професионално обучение.
- Възможност за работа в утвърдена структура с отлични пазарни позиции и дългогодишна
традиция
- Възможност за израстване и професионално развитие при постоянно развиващ се работодател
- Ваучери за храна
- Карта за отстъпки във веригата
- Спортна карта
- Преференциални условия във банката партньор на веригата.
Изисквания за заемане на позицията:
- Предишен опит на ръководна позиция - управител/заместник-управител/ръководител отдел/ в
търговска верига/ магазин / супермаркет 2 - 5 години;
- Умения и опит в управлението на хора;
- Аналитично мислене
- Добра организираност, вземане на бързи и адекватни решения.
- Умения за работа в динамична среда.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
05.03.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК