Назад

Регионален мениджър ключови клиенти (ингредиенти - млечни продукти)- София

Детайли

Описание


Регионален мениджър ключови клиенти (ингредиенти - млечни продукти)

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

В момента работим със специализирана фирма за опаковки и опаковъчни решения, която постепенно подобрява и разширява своята гама от продукти и услуги. Компанията се старае да присъства в цялостния производствен процес на своите клиенти и за целта предлага и технологични решения - машини и суровини -ингредиенти, предназначени за всички сектори на хранително-вкусовата промишленост.

Във връзка с разширяване на бизнеса, увеличаване на продажбите и развитие на категория - суровини, ингредиенти, аромати и оцветители за производството на мляко и млечни продукти, в момента търсим опитен, мотивиран и комуникативен търговец за позицията на:

Регионален мениджър ключови клиенти (ингредиенти - млечни продукти)

Отговорности:

- Работи съвместно с Инженер Технолог ХВП, Бранд мениджър и с всички Регионални мениджъри
продажби с цел постигане на максимално висок резултат от продажби.
- Отговаря за дистрибуцията на фирмените продукти за цяла България.
- Познава качествата на предлаганите продукти, както и стоковедните характеристики,
изискванията за транспорт и съхранение.
- Отговаря за комуникацията с всички ключови клиенти.
- Осъществява посещения на клиенти от всички региони (50-70% от работата е командирован).
- Проучва и познава капацитета на производството на всеки свой клиент - подпомага и
прогнозира съвместно с тях техните нуждите от съответните количества за даден период.
- Дава предложения за съществени промени в условията на работа с клиентите.
- Проучва търсенето и предлагането на различни видове продукти или услуги, включително
дейността на конкурентите и техните ценови нива.
- Поддържа постоянен контакт с клиентите: приема поръчки, подготвя оферти, договори и
допълнителни споразумения, свързани с продажбата на продуктите и услугите.

Компанията предлага:

- Възможност за професионална изява и развитие в утвърдена компания.
- Отлични условия на труд в модерен офис и млад екип.
- Много добро заплащане и атрактивна бонусна схема.
- Служебна кола, компютър и телефон.

Изисквания:

- 3-5 години търговски опит (опит на подобна позиция).
- Опит в търговията на продукти за хранително-вкусовата промишленост
- Отлични комуникационни умения и подход към клиента
- Отлично владеене на английски език.
- Активен шофьор и желание за чести пътувания в страната
- Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

05.03.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ