Назад

Младши Специалист Оплаквания в отдел Клиентско преживяване- София

Детайли

Описание

Стартирай кариерата си в голяма и динамична организация! Научи повече за банковата сфера и натрупай безценен професионален опит в областта на клиентското преживяване (Customer Experience) като Специалист Оплаквания.


На позицията Специалист Оплаквания ще допринасяш за отличното преживяване на клиентите на Райфайзенбанк като:
- Отговаряш за обработването на похвали, оплаквания и препоръки от клиенти по професионален и ефективен начин
- Разследваш причините и обстоятелствата за подадените от клиенти оплаквания и ги ескалираш към съответните отговорни звена в банката
- Изготвяш отговори на оплаквания, похвали и препоръки към клиенти и институции
- Анализираш и обобщаваш причините за постъпилите обратни връзки
- Допринасяш за постоянното усъвършенстване на обслужването и процесите в банката като идентифицираш възможности за подобрение
- Участваш активно в инициативите и проектите в отдел "Клиентско преживяване"


На тази позиция ще научиш:
- Защо клиентското преживяване е важно и как влияе на развитието на бизнеса
- Как да работиш с много и различни екипи и да общуваш с колеги от различни нива
- Как да проследяваш и измерваш клиентската удовлетвореност чрез различни метрики
- Как да поддържаш и актуализираш база данни


Ако имаш:
- Висше образование
- Много добри компютърни умения (MS Office)
- Добро владеене на английски език
- Усет към детайла и отлични аналитични умения
- Отлични комуникативни умения и умееш да предоставяш информацията по ясен и клиентски ориентиран начин
- Креативно мислене, проактивно отношение и желание за действие


При нас ще намериш:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти


Сподели бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Адрес на регистрация на фирмата: офия, бул.Никола Вапцаров 55, фаза III

Дата:

11.11.2022

Организация:

Райфайзенбанк (България) ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Райфайзенбанк (България) ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ