Треньор по продажби с руски език (дистанционна работа)
Описание
За компаниятаFerrara Ocean е международна компания, специализирана в дистрибуцията на висококачествени натурални биологично активни добавки. Ние използваме съвременни технологии и осигуряваме строг контрол на качеството на всеки етап от производството, за да предлагаме безопасни и ефективни здравословни решения.
В основата на нашия успех стои екип от професионалисти, обединени от общи ценности. Създаваме комфортни условия за развитие и с радост приемаме хора, които искат да се развиват и да допринасят за подобряване качеството на живот.
Формат: дистанционна работа.
Работно време: 5/2, от 9:00 до 18:00 или от 10:00 до 19:00 часа по московско време.
Заплащане: от 800 евро + KPI.
Защо да изберете нас:
— Работим само с топла клиентска база — без студени обаждания.
— Удобен дистанционен формат на работа.
— Редовно изплащане два пъти месечно без закъснения.
— Прозрачна бонусна система: колкото по-високи са продажбите, толкова по-голям е доходът на целия екип.
— Реални възможности за кариерно развитие.
— Възможност за участие в създаването и подобряването на обучителните програми.
— Подкрепа и открита комуникация с ръководството.
Отговорности:
— Разработка и провеждане на въводно обучение за новите търговски представители на български език с акцент върху повторните продажби.
— Създаване на обучителни материали (чеклисти, инструкции, скриптове, примери на диалози) на български език с възможна руска подкрепа.
— Контрол на разбирането на материала: тестване, обратна връзка, анализ на грешки.
— Поддържане на мотивацията и ангажираността на служителите по време на адаптацията
— Събиране на обратна връзка от операторите и супервайзорите и корекция на обучителните програми.
— Оценка на ефективността на обучението чрез ключови бизнес метрики: ниво на апрув, среден чек, скорост на достигане на KPI.
Изисквания:
— Опит в обучението по продажби от поне 1 година, по възможност в кол център.
— Свободно владеене на български език (ниво C1) и добро познание на руски език (минимум B2), говоримо и писмено.
— Познания за B2C продажби и спецификата на работата на операторите в кол център.
— Умения за провеждане на онлайн обучения (Google Meet или подобни платформи).
— Опит в анализа на обаждания, идентифициране на грешки и формулиране на препоръки.
Ако сте готови да влияете върху развитието на екипа и да помагате на хората да развият потенциала си — присъединете се към нас!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Руски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво, Висше управленско ниво,
Трудово възнаграждение:
От 700 до 0 лева на месец
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Държава:
България
Населено място:
Гр. Стара Загора, Гр. София, Гр. Смолян, Гр. Сливен, Гр. Русе, Гр. Разград, Гр. Пловдив, Гр. Плевен, Гр. Перник, Гр. Габрово, Гр. Видин, Гр. Велико Търново, Гр. Варна, Гр. Бургас, Гр. Благоевград
Адрес:
SUITE 6032 128 ALDERSGATE STREET, BARBICAN, LONDON, ENGLAND, EC1A 4AE
Дата:
22.07.2025
Организация:
SEAWAY DRAGON LP
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за SEAWAY DRAGON LP може да получите ТУК