Портфолио Мениджър
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Компания с двадесет годишна история предлагаща богат набор от финансови услуги, както и изготвяне на различни проектни инвестиции, търси да назначи своето ново попълнение на позиция:
Портфолио Мениджър
I. Основни задължения:
• Управлява входящи и изходящи парични потоци;
• Подпомага компаниите от групата за навременно подновяване на кредитните линии към външните финансови институции, както и управление на вътрешно-фирмените заеми и парични потоци;
• Изготвя прогноза за краткосрочен, средносрочен и дългосрочен паричен поток на групата;
• Представя анализ и предложение за необходимите нужди от финансиране на компаниите от групата, като осигурява наличието на необходимите парични средства за посрещане на оперативните и капиталови плащания;
• Изготвя месечни анализи, поддържа взаимоотношения с Банки;
• Установява и поддържа взаимоотношения със Застрахователи и други Финансови институции,
• Управлява финансирането на компаниите чрез външни или вътрешно-групови заеми или увеличение на капитал;
• Съветва и предлага на ръководството различни аспекти на краткосрочно и дългосрочно планиране на ликвидността;
• Активно работи с Мениджър „Кредити и Управление на Риска“ по определяне на Кредите на Клиентите;
• Изготвя финансови модели на бъдещи инвестиции на групата, оценя и съветва относно възвращаемостта на инвестициите, като използва Оперативни бизнес индикатори и Икономически индикатори при изготвянето на прогнозите;
• Развива и обновява Финансовите модели като осигурява, че най-подходящите икономически и финансови фактори са взети предвид в анализите, идентифицирайки ключови финансови и нефинансови рискове за инвестицията;
• Предлага процедури за ефективен финансов контрол, дава указания за прилагане на действащите вътрешни финансови правила;
• Изготвя необходимите анализи в подготовката по обсъждане и приемане на годишния бюджет на предприятието;
II. Изисквания към подходящия кандидат:
• Висше образование;
• Предишен опит на сходна позиция;
• Компютърна грамотност (MS Office);
• Добро владеене на английски език.
III. Kомпанията предлага:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
• Отлични условия за работа;
• Възможност за развитие в една от най-големите компании в страната.
Ако мислите, че тази работа е за Вас, моля изпратете CV до 25.05.2020г.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
28.01.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК