Назад

Портфолио Мениджър

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Компания с двадесет годишна история предлагаща богат набор от финансови услуги, както и изготвяне на различни проектни инвестиции, търси да назначи своето ново попълнение на позиция:

Портфолио Мениджър

I. Основни задължения:
• Управлява входящи и изходящи парични потоци;
• Подпомага компаниите от групата за навременно подновяване на кредитните линии към външните финансови институции, както и управление на вътрешно-фирмените заеми и парични потоци;
• Изготвя прогноза за краткосрочен, средносрочен и дългосрочен паричен поток на групата;
• Представя анализ и предложение за необходимите нужди от финансиране на компаниите от групата, като осигурява наличието на необходимите парични средства за посрещане на оперативните и капиталови плащания;
• Изготвя месечни анализи, поддържа взаимоотношения с Банки;
• Установява и поддържа взаимоотношения със Застрахователи и други Финансови институции,
• Управлява финансирането на компаниите чрез външни или вътрешно-групови заеми или увеличение на капитал;
• Съветва и предлага на ръководството различни аспекти на краткосрочно и дългосрочно планиране на ликвидността;
• Активно работи с Мениджър „Кредити и Управление на Риска“ по определяне на Кредите на Клиентите;
• Изготвя финансови модели на бъдещи инвестиции на групата, оценя и съветва относно възвращаемостта на инвестициите, като използва Оперативни бизнес индикатори и Икономически индикатори при изготвянето на прогнозите;
• Развива и обновява Финансовите модели като осигурява, че най-подходящите икономически и финансови фактори са взети предвид в анализите, идентифицирайки ключови финансови и нефинансови рискове за инвестицията;
• Предлага процедури за ефективен финансов контрол, дава указания за прилагане на действащите вътрешни финансови правила;
• Изготвя необходимите анализи в подготовката по обсъждане и приемане на годишния бюджет на предприятието;
II. Изисквания към подходящия кандидат:

• Висше образование;
• Предишен опит на сходна позиция;
• Компютърна грамотност (MS Office);
• Добро владеене на английски език.

III. Kомпанията предлага:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
• Отлични условия за работа;
• Възможност за развитие в една от най-големите компании в страната.
Ако мислите, че тази работа е за Вас, моля изпратете CV до 25.05.2020г.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

28.01.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ