Началник смяна в Производствен център Банкя
Детайли
Описание
ТВОЯТА НОВА РОЛЯ:Търсиш работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати? Имаш опит в производството и искаш да надградиш опита си в международна компания ? Ние ти предлагаме да се присъединиш към нашия екип на позицията Началник смяна в Производствен център Банкя.
ТВОИТЕ КЛЮЧОВИ ОТГОВОРНОСТИ:
Организиране, контролиране и координиране на оперативните дейности по производствените линии, свързани с производството на негазирани напитки;
Управление на процеса на производство в съответствие със стандартите на компанията и максимизиране използваемостта на линиите;
Контролиране разходите на суровини и материали и предотвратяване на преразход;
Активно участие в проекти за повишаване ефективността на екипа и производственото оборудване;
Стриктно спазване изискванията за качество, безопасност и опазване на околната среда.
TОВА ТВОИТЕ ТАЙНИ СЪСТАВКИ ЛИ СА?
Висше образование – технически/икономически профил;
2+ години професионален опит в производство;
Умения за работа с MS Office, опит с ERP SAP е предимство;
Опит в управление на екипи;
Организационни и комуникативни умения;
Проактивност, способност за приоритизиране и планиране;
Работа по график, с 12-часови смени, вкл. и нощни;
Владеенето на Английски език се счита за предимство.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Конкурентна заплата + месечен бонус, трудов договор и осигуровки;
Допълнителни възнаграждения:
150 лева ваучери за храна; 150 лева сума за работа на смени; ~150 лева нощен труд на база отработени часове.
Придобивки:
Платен годишен отпуск - не по-малко от 20 работни дни по КТ и допълнителни дни на други основания;
Допълнително здравно осигуряване, включващо болнична и доболнична помощ; здравен пакет за зъболекар, очила и лекарства;
Организиран служебен транспорт/осигуряване на карти за гориво, съгласно политиката при определени условия;
Подпомагане с пакет за РЕЛОКАЦИЯ за кандидати с отдалечена локация;
Осигурено работно облекло;
Допълнителен бонус за Коледа и Великден, Бонус при участие в програма „Доведи приятел";
Подарък по социалната политика на компанията за специални събития;
Възможност за издаване на карта за спорт;
Преференциални фирмени отстъпки за различни услуги и обекти;
Работна среда с добри практики, позитивна атмосфера и възможност за развитие;
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола Хеленик искаме нашите хора да отразяват разнообразието на нашите клиенти и потребители. Ние се ангажираме да осигурим приобщаваща среда и равни възможности за всички.
Нашите хора са нашата тайна съставка в 29 държави и на 3 различни континента и техните отличителни черти ни правят уникални. Присъединете се към нас и помогнете за създаването на култура, в която процъфтяват различни екипи и всеки e приобщен.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас можете да кандидатствате, като използвате бутона Кандидатствай или се обадите на телефон: 0890 120 220
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр.
Адрес:
ул. "Рачо Петков Казанджията" 8
Дата:
30.08.2022
Организация:
Coca-Cola Business Services Organization
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК