Няма значение дали сте в сферата на здравеопазването, медиите, инженерството или финансите, със сигурност всеки ден оценяват вашата работа.
Вашият работодател забелязва редица неща, без значение дали сте му симпатичен или не, той ви следи и наблюдава редовно. Затова ще ви дадем важен съвет„ Работете усилено 5 дни в седмицата“ и спазвайте тези 7 прости неща, за да успеете в работата си.
1.Колко рано пристигате
Дали отивате в 8 часа или 9 часа на работа, може би зависи от сферата, в която работите? В различните страни изискват различно работно време (някой фирми не следят работното време, държат на добре свършена работа), но ако вие пристигате на работа всяка сутрин в 11:30, това не говори добре за вас. Вземете пример от вашите колеги и отидете по едно и също време, когато те ходят.
2.Колко късно си тръгвате от офиса
Отново трябва да следите работното си време. Някои са от 9 часа до 5 часа, но вие може да нямате определено работно време. Затова се уверете, че не идвате по-късно от колегите си и не си тръгвате по-рано от тях. Бъдете отдадени в работата си и шефът ви ще го забележи.
3.Начинът, по който се обличате
Едно от най-важните неща е по какъв начин представяте себе си на работното място. Имайте предвид, че областта, в която се развивате предопределя какъв да бъде начинът ви на обличане. В някои офиси няма изискване към облеклото, но в други трябва да бъдете облечени с определен дрескод. Това е още един сигнал, който трябва да вземете под внимание, когато ходите на работа. Отново обърнете внимание колегите ви как се обличат, ако не знаете какво да направите.
4.Използвате технологиите за лични цели
Всъщност разговорите по телефона с приятели, къде да излезете вечерта или да си чатите във фейсбук, не говори добре за вас. В случая вие трябва да ограничите използването на технологични устройства до минимум. Фокусирайте се в използването на програми, които се изискват във фирмата, за да се докажете като добър служител.
5.Как говорите за колегите си
Коментарите по адрес на колега, дори да са извън офиса, водят до последици. Понякога може да стигне до ушите на шефа ви и да не му се понрави. Внимавайте, какво коментирате. Никога не се знае, кой ще ви чуе. Не обиждайте и не се дръжте лошо с колегите, когато сте на работа, защото това прави лошо впечатление.
6.Дали си пасвате с колегите
Разбирате ли се с колегите си? Направете всичко възможно, за да си паснете с тях. Ако сте нов/а, то със сигурност ще ви бъде трудно. Затова посещавайте работни събития. Прекарвайте време с колегите си, когато ви канят на обяд, не странете от тях . Вашият шеф иска да види, че пасвате към колектива.
7.Как разпределяте времето си
Не на последно място е как разпределяте времето си. Важно е да дадете приоритет на спазването на срокове за задачите. Не си губете времето със странични неща, защото в крайна сметка сте там, за да работите.