ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

Кампанията "Обядвай с шефа на…“ срещна българските студенти с лидери от най-големите компании.

Автор: Росица Радоева  |  Дата на публикуване: 2019-12-16 13:10:00  |  Промяна: 2019-12-16 16:00:41

Сбъдват ли се мечтите по-лесно, когато има кой да ти покаже правилния път? Колко всъщност е важна обратната връзка от студентите за лидерите на компаниите?

В хубавото време с лятно настроение стотици студенти намериха мотивация да напишат своите отговори за „Обядвай с шефа на…“. Първата по рода си кампания предостави уникална възможност на българските студенти за лична среща с лидери на най-големите и актуални компании.

Сбъдват ли се мечтите по-лесно, когато има кой да ти покаже правилния път?  Колко всъщност е важна обратната връзка от студентите за лидерите на компаниите?

На тези и много други въпроси си отговориха лидера и основател на студио за красота Dupissima и студентката Гергана Господинова при срещата си в ресторант Captain Cook.

Тяна Пресолска е собственик и управител на студио за красота Dupissima от 2007-ма година. Това е най-голямото козметично студио в България с площ над 1000 кв. метра.

1. Какво ще вземете със себе си от участието в инициативата „Обядвай с шефа на…“

- За мен беше голямо удоволствие да прочета кандидатурите и самата среща с победителя. Ценно е за мен да се видя през очите на тези млади хора, а това беше голям комплимент за мен. За днешният ден и този обяд, съм много приятно изненадана мотивирана да правя все повече, да развивам бизнеса си, социалната дейност през асоциацията, защото с такива млади и кадърни амбициозни хора вярвам че България и естетичния бизнес ще бъде по-добре. Надявам се след години българските работодатели да не се оплакват че нямаме кадри, защото виждам че има страхотни млади и кадърни хора, и се надявам ние работодателите да се научим, че да можем да предложим нещо качествено за да ги задържим в България, развиваме и те да продължат да бъдат мотивирани и позитивни

2. Какво научихте от победителя в кампанията?

- Взех актуална информация какво е положението в медицинския колеж, набелязала съм си точки за подобряването върху които да поработим. Тя ми даде обратна връзка за някои недостатъци към момента на програмата. Надявам се тепърва да започнем да общуваме, защото немарихме много общи точки. Надявам се да мога да помагам аз, чрез дуписима и асоциацията на българските козметици а тя да го разпространи между нейните колеги за да може това да не си остане само една приятна среща, а да надградим на по високо ниво.

3. Какво бихте посъветвали следващите участници в кампанията?

-Да не се притесняват да изразят своята гледана точка и вярвам че който и да спечели, самото участие в кампанията ще допринесе много. Най-малкото което могат да получат от участието си в кампанията е да се запознаят с фирмата, която толкова си харесал. По този начин студентите учат са компанията, учат за историята, учат и за прогреса който се е случил. Дори да не бъдат избрани обогатяват себе си. Най-важното е да бъдат искрени и да изпратят обратната си връзка за компанията. Доста често ние не осъзнаваме какво се случва по веригата надолу. Истината се изменя и изопачава. Чрез подобни кампании студентите получават повече прозрачност за делата които се вършат в компанията. Студентите научават какво ги очаква в работния свят, защото нещата не са само цветя и рози – трябва много учене и много четене. Колко ще успееш само и единствено от себе си. Ние като работодатели може целия свят да обещаваме, но това което всъщност даваме е възможност – таван няма.

Гергана Господинова - студент

1.Какво ще вземете със себе си от участието в инициативата „Обядвай с шефа на…“?

-Получих много мотивация, ценни житейски и професионални съвети, които съм сигурна че много ще ми помогнат в професионалният ми път за напред. Още сега когато се прибера ще започна да работя по развитието си.

2.Какво научихте от срещата си с основателя и лидер на студио за красота Dupissima – Тяна Пресолска

- За кратко време научих ценни съвети, които ще ми помогнат да се подобрявам и развивам.

3.Какво бихте посъветвали следващите участници в кампанията?

-Да не се притесняват и задължително да участват, да научат това което най-силно ги влече и да преследват мечтите си.

„Обядвай с шефа“ е кампания организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от Rabota.bg

Второто издание на кампанията вече започна и ще продължи до 31 януари 2020г.

 


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини