ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

Силвър Стар срещна своя победител в кампанията за студенти на To The Top Agency „Обядвай с шефа на...“.

Автор: Анета Христова  |  Дата на публикуване: 2020-01-22 16:42:00  |  Промяна: 2020-01-22 17:40:59

Това интервю е от поредицата, в която споделяме обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд.

Лидерите на компаниите са личностите, които вземат решения, справят се с проблемите, градят визия за бъдещето и мотивират служителите си.

 Това лято кампанията „Обядвай с шефа на…“ предостави възможност на българските студенти да се докоснат до 44 от лидерите на най-актуалните компании.

 Какво се случи на поредната среща от кампанията? Какво си ни споделиха лидера на Silver Star Г-н Ролф-Юрген Заерле и студента Сава Недев?

От април 2017 година насам Ролф-Юрген Заерле е изпълнителен директор на Силвър Стар Груп, генерален дистрибутор на Mercedes-Benz в България.

Немският мениджър работи с Даймлер от повече от 30 години, 25 от които като част от екипа на автомобилния гигант, където започва своята кариера като стажант.

Заемал е различни ръководни позиции в концерна, включително и в качеството на представител в Близкия Изток, Индия и Сърбия.

  Ролф-Юрген Заерле

1. Какво ще вземете със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?

Радвам се, че имах възможността да се включа в кампанията, защото искрено вярвам, че талантливите млади хора носят промяната, от която организациите се нуждаят. Тяхната мотивация е заразителна и ние като работодатели сме тези, които трябва да дадем тласък и вярна посока на идеите.  В дигиталната ера, в която информацията е само на клик разстояние, компаниите трябва да скъсим дистанцята, да сме все по-активни и насочени в посланията си към бъдещите кандидати за работа.

2. Какво научихте от победетиеля в кампанията за обяд с Вас?

Убедих се отново, че младите хора са отворени към знанието, търсят и искат да научават повече. А ние в Силвър Стар сме отворени да споделим своето ноу-хау с тях и заедно да го надградим.

3. Какво бихте посъветвали бъдещите участници в кампанията "Обядвай с шефа на..."? 

Да не се притесняват да търсят съвети от по-опитните и да се вслушват в тях. Да грабват възможностите на момента и да моделират света според вижданията си.

 

Сава Недев

  1. Какво ще вземете със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?

Ще взема знанието, че възможности има навсякъде, трябва просто да се търси и наблюдава, както и да сме водени от любопитство като малките деца. 

  1. Какво научихте от срещата си с Г-н Ролф-Юрген Заерле?

Едно от най-важните неща е да изучаваш хората и да гледаш реакциите им, а не теориите в учебниците, защото само по този начин можеш да се адаптираш и реално да се доверяваш на инстинкта си, след като си придобил опит.

  1. Какво бихте посъветвали участниците във второто издание на кампанията? 

Няма значение какво учиш в университета, ако видиш компания, която ти е интересна – кандидатствай.

„Обядвай с шефа“ е кампания организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от Rabota.bg

Ако Ви се струва добра идея да се срещнете с лидера на ТОП компания, може да се включите във второто издание на кампанията, което вече започна и ще продължи до 31 януари 2020г.

https://tothetopinternational.com/lunch-with-ceo/

 

 

 

 


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини