Лидерите на компаниите са личностите, които вземат решения, справят се с проблемите, градят визия за бъдещето и мотивират служителите си.
Това лято кампанията „Обядвай с шефа на…“ предостави възможност на българските студенти да се докоснат до 44 от лидерите на най-актуалните компании.
Какво се случи на поредната среща от кампанията? Какво си ни споделиха лидера на Silver Star Г-н Ролф-Юрген Заерле и студента Сава Недев?
От април 2017 година насам Ролф-Юрген Заерле е изпълнителен директор на Силвър Стар Груп, генерален дистрибутор на Mercedes-Benz в България.
Немският мениджър работи с Даймлер от повече от 30 години, 25 от които като част от екипа на автомобилния гигант, където започва своята кариера като стажант.
Заемал е различни ръководни позиции в концерна, включително и в качеството на представител в Близкия Изток, Индия и Сърбия.
Ролф-Юрген Заерле
1. Какво ще вземете със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?
Радвам се, че имах възможността да се включа в кампанията, защото искрено вярвам, че талантливите млади хора носят промяната, от която организациите се нуждаят. Тяхната мотивация е заразителна и ние като работодатели сме тези, които трябва да дадем тласък и вярна посока на идеите. В дигиталната ера, в която информацията е само на клик разстояние, компаниите трябва да скъсим дистанцята, да сме все по-активни и насочени в посланията си към бъдещите кандидати за работа.
2. Какво научихте от победетиеля в кампанията за обяд с Вас?
Убедих се отново, че младите хора са отворени към знанието, търсят и искат да научават повече. А ние в Силвър Стар сме отворени да споделим своето ноу-хау с тях и заедно да го надградим.
3. Какво бихте посъветвали бъдещите участници в кампанията "Обядвай с шефа на..."?
Да не се притесняват да търсят съвети от по-опитните и да се вслушват в тях. Да грабват възможностите на момента и да моделират света според вижданията си.
Сава Недев
Ще взема знанието, че възможности има навсякъде, трябва просто да се търси и наблюдава, както и да сме водени от любопитство като малките деца.
Едно от най-важните неща е да изучаваш хората и да гледаш реакциите им, а не теориите в учебниците, защото само по този начин можеш да се адаптираш и реално да се доверяваш на инстинкта си, след като си придобил опит.
Няма значение какво учиш в университета, ако видиш компания, която ти е интересна – кандидатствай.
„Обядвай с шефа“ е кампания организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от Rabota.bg
Ако Ви се струва добра идея да се срещнете с лидера на ТОП компания, може да се включите във второто издание на кампанията, което вече започна и ще продължи до 31 януари 2020г.
https://tothetopinternational.com/lunch-with-ceo/