ВсичкиИнтервютаHR ТенденцииКариерно развитие
Медийни

ССВ Mobile с нова версия на биометричното решение за сигурни онлайн плащания

Автор: Ivan Nikolov  |  Дата на публикуване: 2025-04-08 12:48:00  |  Промяна: 2025-04-08 12:48:15

Мобилното приложение на ЦКБ е с още по-добро ниво на сигурност и достъпност чрез използване на биометрични данни при онлайн пазаруване.

От 8 април 2025 г. Централна кооперативна банка интегрира в мобилното си приложение CCB Mobile нова версия на полезната функционалност за онлайн плащания с биометрични данни. След задължителното обновяване (update) на мобилното приложение CCB Mobile е необходимо потребителите да активират услугата еднократно, след което тя ще бъде достъпна за всички техни карти.

Биометричното решение е с изцяло ново ниво на сигурност и още по-добра достъпност при пазаруване в интернет и потвърждаване на онлайн трансакциите. Освен иновативен инструмент в онлайн банкирането, това e най-сигурният метод за установяване на идентичността, който позволява чрез биометрични данни като пръстов отпечатък, лицева идентификация или парола за потвърждаване на плащане (ПИН), клиентите да потвърждават своите картови трансакции. Клиентите на банката могат да проверяват и плащат текущите си битови сметки и да ползват сигурно биометрично удостоверяване по всяко време.

Подобреното биометрично решение на ЦКБ предоставя най-надеждния метод за потвърждаване на онлайн трансакции, като елиминира нуждата от въвеждане на динамична и статична пароли. Клиентите ще могат да потвърждават плащания с едно докосване, лицево разпознаване или чрез ПИН код в мобилното приложение. Основните предимства на услугата са по-висока сигурност чрез мултифакторна идентификация, много лесна и удобна употреба, както и ускоряване на процеса за потвърждаване на онлайн транзакции.

Актуалните функционалности на ССВ Mobile в момента предоставят пълен контрол над финансовите инструменти, ползвани от клиента – разплащателни и спестовни сметки, дебитни и кредитни карти, потребителски кредити, както и подробна информация и уведомления за движението по тях.

Едно от най-големите улеснения за потребителите на мобилното приложение на ЦКБ е възможността за извършване на незабавни вътрешнобанкови и междубанкови плащания по мобилен номер blink P2P, заедно с левови и SEPA незабавни плащания по IBAN, както и функция за плащане чрез QR код.

Програмите за лоялност CCB Club и CCB Bonus също са сред предпочитаните услуги, които ЦКБ предлага и които постоянно обновява и надгражда. Включените в тях обекти и специални отстъпки, които клиентите на банката могат да получат в рамките на лоялните програми, са подробно описани в приложението.

С цел улеснение на потребителите, цялата клонова мрежа на банката, работно време на офисите и контакти за връзка, както и близките банкомати са представени с дигитална карта и локации за бърз достъп и избор в CCB Mobile.

Всички потребители на CCB Mobile ще получат информация за промените на биометричното удостоверение чрез съобщение в приложението. На сайта на банката e публикувана подробна информация за услугата, включваща описание на функционалностите и ръководство за процеса на регистрация (за Android и iOS).

В случай че възникнат затруднения при регистрацията или клиентите имат нужда от допълнителна информация, те могат да се обръщат за съдействие към служители на банката с обаждане на кратък номер *5050, на тел. 02/9266 500, както и във всеки офис на Централна Кооперативна Банка.


Анкета
Какво искате да се подобри на сайта Rabota.bg
Функциите
Да има по- голям избор от обяви
Да има по- голям избор работодатели
Сайта е сложен за използване и ми е трудно да се оправя
Всичко посочено
RSS Новини
Dnes.bg
Investor.bg