Назад

Консултант продажби и техническо обслужване с английски език (без опит, от вкъщи или офис)

Детайли

Описание

ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.

Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Консултант продажби и техническо обслужване с aнглийски език".


Предлагаме хибриден модел на работа - минимум 2 дни от седмицата работа от офис и максимум 3 дни от седмицата дистанционно. Работно време в интервала: 10:00 ч. - 23:00 ч.


Отговорности:
• Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон;
• Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение;
• Разрешаване на различни казуси;
• Ефективно промотиране на клиентски продукти и услуги;
• Достигане и надхвърляне на месечни цели на продажби.

Ако ти:
• Имаш навършени 18 год;
• Притежаваш отлични комуникативни умения;
• Имаш добро ниво на Английски език;
• Притежаваш позитивен и отзивчив подход в начина на общуване;
• Притежаваш умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип;
• Имаш желание да учиш и да се развиваш;
• Имаш предишен опит в сферата на обслужването на клиенти, това ще ти даде предимство, но не е задължително.

Нашето предложение:
• Мотивираща работна атмосфера;
• Екип от професионалисти, с опит от различни сфери на бизнеса;
• Възможност да подобриш езиковите си умения;
• Изцяло платено обучение и въвеждане в работата;
• Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1800 лв. по време на обучителния период, 1900 лв. по време на изпитателния срок и 2100 лв. след изтичането му;
• Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец;
• Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне;
• Възможност за израстване в личен и професионален план;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Ваучери за храна и още много.



Ако прочетеното до тук ти хареса и откриваш себе си в този профил, не се колебай и изпрати своята автобиография чрез бутона „Кандидатствай“!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал,

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 3800 лева на месец

Категория:

Интернет
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

гр. София, бул. Черни връх 51, Office X, ет. 7

Дата:

02.05.2025

Организация:

ResultsCX
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ResultsCX може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ