Консултант продажби и техническо обслужване с английски език (без опит, от вкъщи или офис)
Описание
ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Консултант продажби и техническо обслужване с aнглийски език".
Предлагаме хибриден модел на работа - минимум 2 дни от седмицата работа от офис и максимум 3 дни от седмицата дистанционно. Работно време в интервала: 10:00 ч. - 23:00 ч.
Отговорности:
• Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон;
• Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение;
• Разрешаване на различни казуси;
• Ефективно промотиране на клиентски продукти и услуги;
• Достигане и надхвърляне на месечни цели на продажби.
Ако ти:
• Имаш навършени 18 год;
• Притежаваш отлични комуникативни умения;
• Имаш добро ниво на Английски език;
• Притежаваш позитивен и отзивчив подход в начина на общуване;
• Притежаваш умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип;
• Имаш желание да учиш и да се развиваш;
• Имаш предишен опит в сферата на обслужването на клиенти, това ще ти даде предимство, но не е задължително.
Нашето предложение:
• Мотивираща работна атмосфера;
• Екип от професионалисти, с опит от различни сфери на бизнеса;
• Възможност да подобриш езиковите си умения;
• Изцяло платено обучение и въвеждане в работата;
• Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1800 лв. по време на обучителния период, 1900 лв. по време на изпитателния срок и 2100 лв. след изтичането му;
• Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец;
• Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне;
• Възможност за израстване в личен и професионален план;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Ваучери за храна и още много.
Ако прочетеното до тук ти хареса и откриваш себе си в този профил, не се колебай и изпрати своята автобиография чрез бутона „Кандидатствай“!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал,
Трудово възнаграждение:
От 1800 до 3800 лева на месец
Категория:
Интернет
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
гр. София, бул. Черни връх 51, Office X, ет. 7
Дата:
02.05.2025
Организация:
ResultsCX
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ResultsCX може да получите ТУК