Назад

Експерт „Логистика“

Детайли

Описание

Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За един от нашите клиенти - компания лидер в сферата на производство и дистрибуция на строителна техника, машини и инструменти – търсим да назначим:

Експерт „Логистика“

Отговорности:
• Участва във вътрешно-фирмения проект за изграждане на устойчив и ясен работен процес по директна доставка на стоки от склад на компанията в България до клиентите на Дружеството на територията на страната;
• Участва в процеса по преговори, смяна и избор на логистични партньори на компанията
• Инициира и участва във фокусни срещи с избраните логистични партньори на Дружеството за оценка на качеството на предоставяната от тях услуга;
• Създава система от ключови показатели за изследване, наблюдение и вземане на информирани решения относно ефективността на логистичния процес;
• Координира процеса по доставка на стока до склад на клиент на компанията с избрания спедитор, клиента и обслужващия го търговски представител.
• Взима съгласувани решения за оптимално доставяне на стока с цел запазване на клиентската удволетвореност.
• Съдейства активно за решаване на проблеми, възникнали в отдел „Развитие и администриране на клиенти“ и „Склад“, свързани с доставка до склад на клиент.
• Осигурява незабавен съпорт по телефон и чрез електронна поща на търговските представители на дружеството по въпроси, свързани с доставката на стока до клиентите, обслужвани от тях.
• Осъществява незабавна връзка със застрахователната компания – партньор в случай на повреда на пратка от страна на спедитора, и администрира процеса по завеждане на щета.
• Участва в управлението на базата от данни с адреси за доставка до склад на клиент в ERP системата на компанията и избрания спедитор.
• Води ежедневна отчетност за грешките и причините за тях, възникнали при доставка до клиент.
• При необходимост организира вътрешно-фирмен или международен транспорт по доставка на стоки.

Изисквания
• Минимум 2 години трудов опит на сходна позиция, за предпочитане в куриерска компания
• Подходящо икономическо образование;
• Много добри умения за работа с Excel, PowerPoint, Word и Outlook;
• Предишен опит в работа с ERP системи (MS Navision) ще се счита за предимство;
• Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения; умения за преговори; способност за работа под напрежение; отговорност;
• Отлично ниво на говорим и писмен английски език;
• Умения за управление на проекти;
• Познания за куриерския бизнес в България;
• Свидетелство за управление на МПС;

Ако тази възможност представлява интерес за вас и желаете да бъдете част от динамична, мултинационална среда, изпратете вашата автобиография на Английски още днес.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Производство
Текстилна индустрия

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

23.10.2017

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ