Назад

Ръководител инвестиционни проекти- Варна

Детайли

Описание

От 20 години Изи Консулт e доверен партньор в предоставянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, и Франкфурт.

За наш дългогодишен клиент, утвърдена производствена компания, търсим Ръководител инвестиционни проекти, който да се присъедини към техническия екип в отдел Инвестиции и бизнес развитие.

Отговорности:
Ръководи поверените проекти и съставя предложения за план-графици;
Извършва съпоставка и анализ на конкурентни оферти и дава обосновано мнение за избор на най-подходящ изпълнител;
Изработва проекто-бюджети. Разчита и разбира техническа документация. Контролира изпълнителите.
Контролира входящата и изходяща кореспонденция по проекта. Координира проектните действия с производството и поддръжката. Свиква и участва в технически съвети.
Отговаря за спазването и изпълнението на договорите;
Отговаря за изготвянето и издаването на необходимите писмени документи задание за проектиране, протоколи от срещи, докладни, техническа спецификация и други в хода на проектите;
Отговаря за качеството на работата по време на етапите на изпълнение на проекта, проектиране и изпълнение на проекта, както и контролира фирмите-изпълнители;
Отговаря за съответствието на проектите към действащото българско законодателство и прилаганите български/европейски стандарти;
Предлага внедряването на нови и съвременни технологии;
Отговорен за запазването на фирмената тайна при контактите си с външни фирми и лица.
Успешният кандидат притежава:
Висше техническо или химическо образование (инженер химик или машинен инженер);
Трудов стаж минимум 3 години на подобна позиция;
Чужд език - писмено и говоримо владеене на английски с минимално ниво В2;
Компютърни умения отлични познания по MS Office (Excel и Word);
Работа с CAD системи и MS projects - предимство;
Работа със SAP ERP предимство;
Мотивация за работа в динамична среда, инициативност, добра комуникативност и умения за работа в екип.
Компанията предлага:
Трудов договор;
Много добро заплащане и богат пакет от допълнителни социални придобивки;
Въвеждащо обучение;
Възможност за работа в млад, динамичен и мотивиран екип в рамките на ясна структура на отговорности;
Адекватна техническа обезпеченост на работното място;
Възможност за професионално развитие и реализация в една от най-големите български компании.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Бизнес /консултантски услуги
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

24.06.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ