Назад

Репортинг Специалист- София

Детайли

Описание

Ще имате шанса да окажете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашите клиенти и потребители. Присъединявайки се към нас като Репортинг Специалист в отдел Автотранспорт, вие ще имате възможност да се учите, ще изграждате отношения, ще разбирате нуждите на клиентите и ще действате бързо, за да постигате резултати. Разполагайки с информация в реално време чрез нашите дигитални инструменти, вие ще сте доверен партньор, който създава трайни отношения заедно с нашите клиенти.

Квалификация:
Висше образование
Добра компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word)
Опит в анализ на голямо количество база данни
Способност за работа с множество документация
Счетоводни познания и работа със SAP ще се счита за предимство
Добри организационни умения
Отлични комуникативни умения и аналитични способности
Добро владеене на английски език
Финансова грамотност

Професионален опит:
Една година опит на подобна позиция
Опит за работа с база данни
Опит в анализирането на разходи

Отговорности:
Подготвя различни видове анализи, KBIs и осигурява необходимата информация на време, на регулярна база
Поддържа база данни за целия автопарк
Анализира разходи и подготвя необходимите обяснения за тях
Подготвя бюджетни файлове и прави прогноза за разходите
Работи с GPS софтуер , поддържа базата данни в него и подготвя необходимите репорти
Приема разходи в SAP
Работи с всички необходими софтуерни системи – Planon, SAP
Осигурява необходимата техническа информация
Инициира проекти, свързани с подобряване на работата на позицията и отдела

За твоят нов екип
Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.

Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента. Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.

И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!

В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. "Рачо Петков Казанджията" 8

Дата:

28.10.2024

Организация:

jobs.bulgaria@cchellenic.com
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за jobs.bulgaria@cchellenic.com може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ