Назад

Офис асистент с английски език- София

Детайли

Описание

UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Нашият екип от експерти е с 15 години опит в консултирането и осигуряването на дългосрочна подкрепа при търсене на нова работа.
Вярваме, че съчетаването на професионализъм с откритост и положително отношение е най-добрата политика и затова сме готови да Ви съдействаме през целия процес на смяна на работодателя. Във всеки един момент можем да предложим множество свободни позиции в различни компании, нуждаещи се от голямо разнообразие от кадри.
Ако търсите нова работа, ние ще Ви предоставим множество възможности, ще бъдем на разположение, за да отговорим на всички Ваши въпроси, ще Ви помогнем да се подготвите за интервюто, ще предоставим пълноценна обратна връзка и ще Ви подкрепяме в процеса до първия ден на новата Ви работа.

За наш клиент търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Офис асистент с английски език

Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните процеси в компанията.

Отговорностите ви на тази позиция ще бъдат:
Посрещане и насочване на гости и кандидати;
Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.

От вас очакваме:
Английски език на ниво B2;
Работен опит с Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Шофьорска книжка (активен шофьор);
Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.

Ние ще ви предложим:
Отлично възнаграждение;
Тийм билдинги и фирмени събития;
Multisport карта на преференциална цена;
Допълнително здравно осигуряване;
Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager

Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк. Дружба 2

Дата:

07.05.2024

Организация:

UpSkill Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за UpSkill Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ