Назад

Хигиенист/ка – офис

Детайли

Описание

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.
За един от нашите партньори търсим Хигиенист/ка за офис, за да се присъедини към екипа им.


Задължения и отговорности:

• Отговорно и активно изпълнение на дейностите;
• Отлични умения за поддръжка на безупречна чистота в помещенията;
• Познаване на видовете препарати и тяхното предназначение;
• Комуникативност и съсредоточеност на работното място;
• Експедитивност, коректност и конфиденциалност;
• Отлична организираност и сръчност;
• Перфекционизъм и желание за работа.


Изисквания към кандидатите:

• Опит на подобна позиция;
• Средно образование;
• Почистване на офис всеки ден, както общи и санитарни помещения;
• Следене на хигиената и цялостния ред в офиса;
• Поддръжка на работните помещения в подреден вид;
• Отговаря за наличието на консумативи за чистене и хигиена.

Клиентът ни предлага:

• Трудов договор
• Мотивиращо заплащане;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Спортна карта;
• Качествени консумативи и почистващи уреди, предоставени от компанията;
• Приятна работна атмосфера в усмихнат, забавен и сплотен екип;
• Периодично обучение с цел повишаване на квалификацията;
• Възможност за дългосрочна постоянна ангажираност;
• Динамична и интересна работа в стабилна, бързо развиваща се компания .


Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Почистване/услуги за домакинството

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

16.12.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ