Client Services Officer
Детайли
Описание
The Role:The main objective of this role is to support clients on the daily use of Digital Banking products, as part of the Client Services Team.
Key duties and responsibilities:
Provide support to clients on the day-to-day use of Digital Banking products and services within the Client Services team;
To investigate, monitor, record and resolve any queries/issues raised by the client. Queries are received via telephone or email;
Proactive and ad-hoc reporting: Retrieve and compile data from internal systems for provision to clients on a daily, weekly or monthly basis;
Record all client queries in appropriate tool;
Support product and service development.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София 1000, Площад Македония, ул. Алабин 1, етаж 11
Дата:
26.09.2024
Организация:
Apex Fund Services Bulgaria EOOD
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Apex Fund Services Bulgaria EOOD може да получите ТУК