Назад

Client Services Officer

Детайли

Описание

The Role:

The main objective of this role is to support clients on the daily use of Digital Banking products, as part of the Client Services Team.

Key duties and responsibilities:

Provide support to clients on the day-to-day use of Digital Banking products and services within the Client Services team;
To investigate, monitor, record and resolve any queries/issues raised by the client. Queries are received via telephone or email;
Proactive and ad-hoc reporting: Retrieve and compile data from internal systems for provision to clients on a daily, weekly or monthly basis;
Record all client queries in appropriate tool;
Support product and service development.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София 1000, Площад Македония, ул. Алабин 1, етаж 11

Дата:

26.09.2024

Организация:

Apex Fund Services Bulgaria EOOD
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Apex Fund Services Bulgaria EOOD може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ