Назад

Специалист Човешки Ресурси- Шумен

Детайли

Описание

За голяма производствена компания в Шумен търсим целеустремени и мотивирани служители за позицията


Специалист човешки ресурси


Основни задължения, свързани с позицията:
▪ Управление, организиране и координиране на цялостните дейности свързани с човешкия ресурс в компанията;
▪ Планиране и организиране обучения, като се изготвя годишен план, анализ и оценка от провеждането им;
▪ Управление на пълния жизнен цикъл по набиране на персонал, за да се постигнат целите на компанията;
▪ Управление нуждите на служители, разрешаване на конфликти и подпомагане на ръководството, за да се осигури положителна, кооперативна и продуктивна работна среда;
▪ Участие в организацията и провеждането на инициативи по вътрешна комуникация, представяне на компанията на дни на кариерата, акции на корпоративна социална отговорност и други;


Вие сте подходящ кандидат, ако имате:
▪ Поне 2 години професионален опит в областта на човешките ресурси;
▪ Подходящо висше образование;
▪ Отлични познания по MS Office: MS Word, MS Excel и MS Power Point;
▪ Отлично ниво на владеене на английски и висока писмена култура на български език;
▪ Опит в производствено предприятие ще се счита за предимство;
▪ Целеустременост, изпълнителност и фокус към детайлите.


Компанията предлага:
▪ Условия за дългосрочна реализация в утвърдена компания;
▪ Стандартно работно време;
▪ Мотивиращо възнаграждение;
▪ Осигурена храна по време на работа;
▪ Социални придобивки;
▪ Осигурен транспорт за служители от други населени места;
▪ Възможности за развитие в компанията.


Ако позицията е атрактивна за Вас, ще се радваме да Ви разкажем повече. Изпратете ни актуална автобиография и ще се свържем с Вас.

За повече информация можете да се обадите на тел.: 0884 339 051 (Доника Илиева)

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Услугите на Изи Консулт за безплатни за кандидатите!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Производство

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

17.08.2017

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ