Назад

Мобилен Управител на търговски обекти- Стара Загора

Детайли

Описание

Изи Консулт е бързо развиваща се българска агенция за подбор на персонал, специализираща в управлението и развитието на човешки ресурси. Компанията стартира през 2004 година и се стреми към качество и иновации на българския пазар, като е спечелила доверието на много клиенти и кандидати.

За наш клиент, международен лидер в търговията с обувки, търсим да назначим Мобилен управител за търговските обекти в страната.

Любител си на пътуванията? Имаш търговски усет? Сега можеш да ги съчетаеш на позиция Мобилен управител.

От теб очакваме:
• Предишен опит като продавач-консултант / търговски представител / зам. управител на търговски обект се счита за предимство;
• Да имаш търговски нюх и да си готов да пътуваш често в страната;
• Компютърни умения – работа с приложенията на MS office (Word, Excel);
• Да приоритизираш поставените задачи с цел оптимална организираност на времето.

Твоите задължения ще включват:
• Да ръководиш и контролираш работните процеси и персонала в магазина;
• Да водиш и изготвяш документацията и отчетите за дейността на магазина;
• Да участваш в процесите по получаване, подреждане и разпределяне на стоката ;
• Да отговаряш за изготвянето на работния график на персонала.

Какво ще ти предложим:
• Предизвикателна и интересна възможност за пътувания, свързана с изпълнение на служебните ангажименти;
• Позитивна работна атмосфера с екип от професионалисти;
• Позиция в постоянно развиваща се международна компания, лидер в областта си;
• Възможност за професионално изкачване в компания с изградено име на пазара.

Защо да избереш Изи Консулт?
• ние обръщаме нужното внимание на всеки наш кандидат;
• даваме съвети и насоки за успешно представяне при интервю;
• ще бъдете с приоритет при разглеждане на Вашата кандидатура пред нашите клиенти;
• предлагаме възможности за развитие в различни сфери: обслужване на клиенти, финанси и счетоводство, логистика и спедиция, администрация, продажби и маркетинг, човешки ресурси и още много други.

Ако тази позиция Ви е заинтригувала, можете да кандидатствате сега като изпратите актуална автобиография.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1100 до 1700 лева на месец

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

25.03.2020

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ