Назад

Специалист подбор на персонал - гр. Шумен

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрасна в цяла България с офисите ни в София, Варна, Пловдив и Бургас.

Във връзка с разширяване на дейността ни търсим усмихнат, ентусиазиран и целеустремен кандидат, който да се присъедини към нас на позицията:

~ Специалист подбор на персонал ~

Какво ще правя и за какво ще бъда обучен?

Активна комуникация с бизнес партньори, доставчици и служители на компанията;
Организиране на срещи с кандидати и работодатели;
Активна работа с база данни за набиране на персонал;
Участие в кариерни форуми и други събития, свързани с подбора и развитието на човешките ресурси;
Събиране, организиране и съхраняване на трудови досиета;
Взаимодействие на ежедневна база с клиенти, колеги и мениджъри по проекти с цел осигуряване спазването на съответните корпоративни процеси и процедури;
Консолидиране на графици, обработка на документи за отсъствия, въвеждане на информация, свързана с начисляване на заплати и допълнителни придобивки;
Други административни дейности според необходимостта по проекти.

Ще се справиш успешно на тази позиция, ако притежаваш:

Отлични комуникативни умения, амбициозен си и не се боиш от предизвикателствата;
Висше образование и желание за развитие в сферата на човешките ресурси;
Умения да работиш самостоятелно и да приоритизираш задачите си;
Положително отношение към работния процес и работата с хора;
Внимание към детайлите и обработката на данни;
Шофьорска книжка кат. B - активен шофьор.

С предимство се разглеждат кандидати, които:

Имат сходен професионален опит – работа в отдел Човешки ресурси, в подбора на персонал, ТРЗ, офис мениджмънт;
Владеят турски език.

Кандидатствай при нас и можеш да получиш:

Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Стимулиращо възнаграждение, бонусна система и възможност за развитие;
Позитивна и приятелска работна атмосфера;
Тийм билдинг и организирани екипни събития;
Възможност да се докоснеш до бизнеса на нашите клиенти и да изследваш и опознаеш различни индустрии на пазара на труда.

Ако успя да разпознаеш себе си в тази роля, изпрати ни автобиография сега.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

17.09.2018

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ