Секретар на община
Детайли
Описание
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията на Кмета на Община Завет при спазване разпоредбите за Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за администрацията, Устройствения правилник на Община Завет и другите законови и подзаконови нормативни актове свързани с дейността на Община Завет. Организира и отговаря за: дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им; деловодното обслужване, документооборота и общинския архив; дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване; разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината; работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица; поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и месните референдуми. Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. гр.Завет
Адрес:
Дата:
26.06.2024
Организация:
Община Завет
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Завет може да получите ТУК