Назад

Мениджър поддръжка- Шумен

Детайли

Описание

Мениджър поддръжка
"Изи Консулт“ е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина. От 2004 година насам ние се ползваме с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашата компания отвори офиси в цяла България - София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.


За един от нашите клиенти – голяма и иновативна производствена компания в град Шумен - търсим квалифицирани кандидати за позицията Мениджър поддръжка.


Основни функции и задължения:

- Анализира и планира поддръжката обезпечавайки непрекъснат работен процес и функционалност на съоръженията;

- Създава графици за поддръжка на машините и оборудването по работни часове;

- Ръководи дейността на поверения му екип и отговаря за неговото представяне;

- Организира изпитанията и профилактичните прегледи и ремонти по оборудването;

- Ежедневно възлага и следи за изпълнението на превантивните ремонтни дейности задължение на техническия персонал;

- Отговаря за правилната експлоатация на машини, ел.мрежи, оборудване и тяхната правилна експлоатация;

- Създава организация за навременно и качествено отстраняване на възникналите аварии в производствените и спомагателни звена;

- Участва при приемането на проектите за реконструкция и модернизация на оборудването и при пускането в експлоатация на новодоставени машини и съоръжения;

- Следи ежедневно разходите за поддръжка и отклонения спрямо бюджета за машините;

- Разработва инструкции по ISO.



Изисквания за заеманата длъжност:

- Подходящо образование с техническа насоченост;

- Опит на сходна позиция минумиум 2 години;

- Опит в управлението на хора;

- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;

- Личностни качества – комуникативност, умения за работа в екип, аналитичност.



В замяна може да получите:

- Отлично възнаграждение, съответстващо на пазарните равнища и на личните Ви компетенции и опит;

- Дългосрочна работа в международна компания с високи стандарти на работа;

- Отлично възнаграждение, съответстващо на пазарните равнища и на личните Ви компетенции и опит;

- Допълнителни социални придобивки;

- Помощ за преместване за кандидати от други населени места.



Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Ако имате допълнителни въпроси, може да се свържете директно с нас директно на 0882 356 944


Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.


Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

15.03.2019

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ