Мениджър поддръжка- Шумен
Детайли
Описание
Мениджър поддръжка"Изи Консулт“ е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина. От 2004 година насам ние се ползваме с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашата компания отвори офиси в цяла България - София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.
За един от нашите клиенти – голяма и иновативна производствена компания в град Шумен - търсим квалифицирани кандидати за позицията Мениджър поддръжка.
Основни функции и задължения:
- Анализира и планира поддръжката обезпечавайки непрекъснат работен процес и функционалност на съоръженията;
- Създава графици за поддръжка на машините и оборудването по работни часове;
- Ръководи дейността на поверения му екип и отговаря за неговото представяне;
- Организира изпитанията и профилактичните прегледи и ремонти по оборудването;
- Ежедневно възлага и следи за изпълнението на превантивните ремонтни дейности задължение на техническия персонал;
- Отговаря за правилната експлоатация на машини, ел.мрежи, оборудване и тяхната правилна експлоатация;
- Създава организация за навременно и качествено отстраняване на възникналите аварии в производствените и спомагателни звена;
- Участва при приемането на проектите за реконструкция и модернизация на оборудването и при пускането в експлоатация на новодоставени машини и съоръжения;
- Следи ежедневно разходите за поддръжка и отклонения спрямо бюджета за машините;
- Разработва инструкции по ISO.
Изисквания за заеманата длъжност:
- Подходящо образование с техническа насоченост;
- Опит на сходна позиция минумиум 2 години;
- Опит в управлението на хора;
- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Личностни качества – комуникативност, умения за работа в екип, аналитичност.
В замяна може да получите:
- Отлично възнаграждение, съответстващо на пазарните равнища и на личните Ви компетенции и опит;
- Дългосрочна работа в международна компания с високи стандарти на работа;
- Отлично възнаграждение, съответстващо на пазарните равнища и на личните Ви компетенции и опит;
- Допълнителни социални придобивки;
- Помощ за преместване за кандидати от други населени места.
Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.
Ако имате допълнителни въпроси, може да се свържете директно с нас директно на 0882 356 944
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
15.03.2019
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК