Консултант Продажби и Обслужване- Хасково
Детайли
Описание
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.Наш клиент е една от водещите банки с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти в Централна и Източна Европа, както и с развита клонова мрежа в България.
За клона в Хасково търсим професионалисти, които да заемат позицията
Консултант продажби и обслужване
Основни функции:
- Продажба на кредитни и некредитни продукти
- Провеждане на срещи с клиенти с цел привличане на нов бизнес
- Проверка и обработка на клиентски документи и поддръжка на досиетата на клиентите
- Работа на каса с национална и чуждестранни валути
- Съдействие на клиентите и насърчаване на използването на устройствата за самообслужване и дигиталните канали за обслужване
Успешният кандидат има:
- Търговски усет и умение да открие и да отговори на индивидуалните клиентски потребности
- Завършено висше образование (икономическото е предимство)
- Опит при работа с клиенти и/ или плащания
- Добри умения за работа с компютър (MS Office)
- Добро ниво на владеене на английски език (предимство)
- Много добри комуникативни и презентационни умения
- Добри организационни и аналитични умения
Компанията предлага:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
16.07.2021
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК