Специалист Отчитане и Контролинг- София
Детайли
Описание
Нашият клиент, световен лидер в сектора на алтернативната енергия, търси силно мотивиран Специалист Отчитане и Контролинг, който да се присъедини към техния динамичен екип. Ако имате експертиза във финансовия анализ, съпроводена с отлична прецизност и интереси към подобряване на финансовата ефективност, тази позиция е подходяща за вас. Това е вълнуваща възможност за мотивиран професионалист да допринесе за растежа и успеха на иновативна компания в бързо развиваща се индустрия.Основни задължения:
- Извличане и подготовка на финансови данни за подпомагане на ефективните бизнес операции;
- Съдействие при изготвянето на регулярни управленски отчети;
- Анализ на отклоненията с цел идентифициране на несъответствия между действителните и планираните финансови резултати;
- Участие в анализа и поддръжката на технически решения за съхранение и отчитане на финансови данни;
- Участие и съдействие при изграждането и поддържането на прецизна контролинг среда с цел осигуряване на ефективни и съответстващи на изискванията бизнес транзакции;
Изисквания за длъжността:
- 1-2 години професионален опит като Специалист Отчитане и Контролинг, Специалист
- Бюджетиране, Одитор или сходна позиция;
- Опит в сектора за възобновяема енергия е предимство;
- Опит в някоя от компаниите от Big 4 ще се счита за предимство;
- Отлично владеене на MS Excel;
- Умение за ясно представяне на финансови данни и анализи;
- Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Добри аналитични умения, с внимание към детайла;
Компанията предлага:
- Възможности за развитие в мултинационална компания, оперираща в няколко държави от ЕС;
- Възможност за придобиване на знания в бързо развиващ се сектор в областта на зелената енергия и екологичните решения;
- Отлични условия на труд, включително възможности за социални придобивки;
- Възможност за работа в екип от професионалисти – лидери в областта на фотоволтаичния сектор в Източна Европа.;
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.
Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
12.05.2025
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК