Назад

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Детайли

Описание

За Нас:
Bulwork е първата агенция за подбор на ИТ и технически персонал в България с повече от 23 години значимо присъствие на пазара. Благодарение на висококвалифицирания ни екип от служители, в Bulwork предлагаме услуги на най–високо ниво, оправдаващи доверието и очакванията както на клиентите, така и на нашите кандидати за работа.

Нашият клиент е:

Водеща компания с над 30 години значимо присъствие, специализирана в разработка, производство и сервизна поддръжка на високотехнологични продукти. Мисия и основна цел на компанията е постоянно да повишава удовлетвореността на клиентите си, като им предлага доказано качество и отговаря на техните високи очаквания.

На този етап финансово-счетоводният екип на компанията се нуждае от отговорен и мотивиран служител, който да заеме позицията на:


ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ


Основни отговорности:

- Вие ще участвате в изпълнение на ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот – приемане, проверяване и обработка на първични счетоводни документи;
- Ще подпомагате изготвянето на финансово-счетоводни анализи и справки, необходими на ръководството за управление на дейността;
- Ще се включвате в изготвянето на текущи месечни и годишни финансово-счетоводни отчети;
- Ще представлявате работодателя в отношенията с НАП, НОИ, НСИ, ГИТ , банки, митница и други държавни и компетентни органи, когато и ако се налага;
- Ще изготвяте първични и вторични счетоводни документи;
- Ще подпомагате дейността на главния счетоводител в компанията.

Основни изисквания за позицията:

- Висше образование в сферата на Финанси, Счетоводство и контрол или друга икономическа специалност;
- 3 години професионален опит в областта на счетоводство и контрол;
- Добро познаване и разбиране на действащите данъчни, трудови и осигурителни разпоредби и закони, както и счетоводни стандарти и правила;
- Практически опит в ползването на MS Office и отлични умения за работа MS Excel;
- Познаване на счетоводния софтуер Workflow и умения за работа с ТРЗ-програма Омекс ще се счита за предимство, но не е задължително;
- Работно ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо).

Компанията има готовност да ви предложи:

- Отлично месечно възнаграждение;
- Стандартно работно време (понеделник-петък);
- Дългосрочен професионален ангажимент на трудов договор;
- Допълнително здравно осигуряване, Мултиспорт карта и осигурени ваучери за храна;
- Тиймбилдинги и допълнителни обучения;
- Подкрепящ управленски екип и възможности за професионално развитие.


Ако тази професионална възможност представлява интерес за Вас, изпратете ни своя актуална автобиография (CV) на български или английски език!

Конфиденциалността на получените кандидатури е гарантирана спрямо изискванията за закона за личните данни.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите не заплащат такси на агенцията – услугите са абсолютно безплатни!

БУЛУЪРК КЪМПАНИ ООД – агенция за ИТ подбор (лиценз No 2107 от 01.09.2016, издаден от МТСП).

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Финанси, Счетоводство и контрол или друга икономическа специалност

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

15, Tsarigradsko Shose Blvd., fl. 2,1124, Sofia, Bulgaria

Дата:

28.06.2024

Организация:

BULWORK
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за BULWORK може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ