Назад

СЧЕТОВОДИТЕЛ- Шумен

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси, нашата основна цел е да свързваме най-добрите кадри с
най - перспективните работодатели.

Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – международна производствена компания в град Шумен, търсим квалифицирани и мотивирани кандидати за позицията:

СЧЕТОВОДИТЕЛ

На тази позиция ще отговаряте за:

- Eжедневно обработване на счетоводни документи и осчетоводява извършени и получени банкови плащания;
- Изготвя ДДС, VIES, Intrastat и статистически декларации;
- Изготвя всички декларации и отчети, съгласно действащото данъчно и счетоводно законодателство;
- Организация и контрол на паричните средства и касовата наличност;
- Работа с разходни центрове и направления на разходите;
- Работа със складове – проверка на движенията на складовете, осчетоводяване на движенията по съответните счетоводни сметки и аналитични признаци, засичане на салда;
- Участие в изготвянето на справки и отчети за целите на ръководството;
- Участва в изготвянето на годишни финансови отчети и данъчни декларации, работи с одиторите на Компанията;

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

- Икономическо образование;
- Минимум 2 година опит като счетоводител с висока степен на самостоятелност;
- Отлично владеене на Excel, работа със счетоводни програми;
- Опит с ERP програма е предимство;
- Отлични аналитични умения, силно развито внимание към детайлите, умения за екипна работа.

Кандидатствайте при нас и можете да получите:

- Трудов договор и пълни осигуровки;
- Допълнителни социални придобивки;
- Безплатен служебен транспорт;
- Модерна работна среда и участие във фирмени събития.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

25.08.2020

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ