Назад

СЧЕТОВОДИТЕЛ- Шумен

Детайли

Описание

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – българска компания, която се развива във финасовата сфера, търсим да назначим опитен специалист на позиция:

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Ключови отговорности:

- Ръководене на всички дейности в счетоводния отдел на компанията;
- Изготвяне на счетоводни отчети, бюджети и справки;
- Следене на финансовото състояние на дружеството, постигнати и планирани финансови резултати и анализиране на финансовите показатели;
- Водене на оперативното счетоводство;
- Осигуряване на точно отчитане и анализ на проходите и разходите;
- Изготвяне годишните данъчни декларации;

Успешният кандидат притежава:

- Минимум 5г. опит на сходна позиция;
- Висше икономическо образование – Финанси / Счетоводство;
- Отлично познаване на счетоводното и данъчното законодателство и умения за прилагането им;
- Много добра компютърна грамотност и опит със счетоводни програмни продукти и ERP системи;

Компанията предлага:

- Мотивиращо възнаграждение;
- Богат социален пакет;
- Стандартно работно време;
- Работа в компания с високи стандарти и позитивна работна среда;

Ако това предложение представлява интерес за Вас, ще очакваме актуалното Ви CV.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

17.12.2020

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ