СЧЕТОВОДИТЕЛ- Шумен
Детайли
Описание
Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – българска компания, която се развива във финасовата сфера, търсим да назначим опитен специалист на позиция:
СЧЕТОВОДИТЕЛ
Ключови отговорности:
- Ръководене на всички дейности в счетоводния отдел на компанията;
- Изготвяне на счетоводни отчети, бюджети и справки;
- Следене на финансовото състояние на дружеството, постигнати и планирани финансови резултати и анализиране на финансовите показатели;
- Водене на оперативното счетоводство;
- Осигуряване на точно отчитане и анализ на проходите и разходите;
- Изготвяне годишните данъчни декларации;
Успешният кандидат притежава:
- Минимум 5г. опит на сходна позиция;
- Висше икономическо образование – Финанси / Счетоводство;
- Отлично познаване на счетоводното и данъчното законодателство и умения за прилагането им;
- Много добра компютърна грамотност и опит със счетоводни програмни продукти и ERP системи;
Компанията предлага:
- Мотивиращо възнаграждение;
- Богат социален пакет;
- Стандартно работно време;
- Работа в компания с високи стандарти и позитивна работна среда;
Ако това предложение представлява интерес за Вас, ще очакваме актуалното Ви CV.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
17.12.2020
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК