Административен асистент
Детайли
Описание
За голяма компания търсим амбициозен, креативен и отговорен служител за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕН.Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
• Администриране на социалните канали на фирмите;
• Изготвяне на ПР материали;
• Участване в идейната концепция, визуализация и изработка на рекламните материали;
• Участване в организацията на рекламни мероприятия, събития и конференции;
• Подпомагане други проекти на фирмата и проявяване готовност за приемане на разнообразни задачи възложени от прекия ръководител;
Изисквания:
• Образование в сферата на маркетинга, журналистиката или друго икономическо;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда;
• Активен шофьор с категория B;
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция ;
• Умение за работа с Photoshop, както и познания в сферата на графичния дизайн;
Предлагаме:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Възможност за професионално развитие;
• Пакет от социални придобивки;
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
23.11.2022
Организация:
Еlteh
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК