Административен асистент- PR
Детайли
Описание
За управлението на куриерска фирма търсим амбициозен, креативен и отговорен служител за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ- PR.Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Администриране на социалните канали на фирмите;
• Изготвяне на ПР материали;
• Участване в организацията на рекламни мероприятия, събития и конференции;
• Подпомагане други проекти на фирмата и проявяване готовност за приемане на разнообразни задачи възложени от прекия ръководител;
Изисквания:
• Образование в сферата на маркетинга или друго икономическо;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда;
* Умение за работа в екип
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция ;
• Умение за работа с Photoshop, както и познания в сферата на графичния дизайн;
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
27.07.2023
Организация:
Еlteh
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК