Назад

Административен асистент- PR

Детайли

Описание

За управлението на куриерска фирма търсим амбициозен, креативен и отговорен служител за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ- PR.



Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Администриране на социалните канали на фирмите;
• Изготвяне на ПР материали;
• Участване в организацията на рекламни мероприятия, събития и конференции;
• Подпомагане други проекти на фирмата и проявяване готовност за приемане на разнообразни задачи възложени от прекия ръководител;

Изисквания:
• Образование в сферата на маркетинга или друго икономическо;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда;
* Умение за работа в екип

За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция ;
• Умение за работа с Photoshop, както и познания в сферата на графичния дизайн;


Ако позицията представлява интерес за Вас и имате необходимите знания и умения,моля изпратете автобиография.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив

Дата:

27.07.2023

Организация:

Еlteh
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Еlteh може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ