Асистент обработка на данни с немски език
Детайли
Описание
GfK Груп е една от най-големите компании за маркетингови проучвания в света. Екипът на Групата се състои от над 11 500 служители, работещи в 115 действащи компании, обхващащи повече от 100 страни в света, които доставят знания за пазарите и секторите, от които нашите клиенти да вземат своите бизнес решения.GfK България е създадена през 1994 г. и е част от GfK Груп.
Нашият бизнес са маркетинговите проучвания. В практиката си използваме пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Интензивният обмен на професионален опит в рамките на GfK Груп ни позволява да работим по най-модерните технологии и методики, отговарящи на признатите световни стандарти в тази област. Качеството и новаторството са движещата сила в работата ни.
В началото на 2012 година GfK стартира позиционирането си като напълно нова, глобална и обновена организация със своята нова стратегия Own the Future. Целта на стратегията на групата е да обедини активите си под един покрив – едно GfK във всички фирми и държави, които застават зад една обща бизнес стратегия в цял свят.
GfK България е член на ESOMAR (Световна Асоциация на изследователите в областта на маркетинга и изследване на общественото мнение), Асоциацията на маркетинговите агенции в България и Българската социологическа асоциация.
Мисията на асистентите обработка на данни:
Заемащите тази позиция са част от дивизия Consumer Choices в GfK Group. В рамките на Consumer Choices ние проследяваме продажбите на дребно по крайни цени към крайните потребители. Асистентите обработка на данни класифицират и категоризират продукти от различни отраслови сектори, в зависимост от езика и вида данни, които обработват.
Във връзка със сформирането на своеобразен, вътрешен за ГфК Груп, аутсорс център за обработка на данни, търсим нови колеги за екипите ни с немски език за следните продуктови сектори:
o Автомобили – технически характеристики, компоненти, консумативи (гуми, масла и т.н.)
o „Направи си сам“ - латекс, лак, бои, бормашини, дрелки и други.
o ИТ продукти – софтуер, хардуер, мрежови устройства и други.
o Оптика – очила, рамки за очила, лещи и други.
o Часовници.
o Ски и ски оборудване.
o Кухненска посуда.
Основни задължения:
o Търсене на информация в интернет за технически характеристики на различни видове потребителски стоки.
o Категоризиране и класифициране на информацията.
o Въвеждане на получената информация в база данни и/или ексел.
o Въвеждане на нови продукти в базата данни.
o Работа със специализирано приложение за обработка на данни.
o Търсене по определени критерии в базата данни.
Изисквания:
o Добро ниво на владеене на немски език (B1).
o Владеене на английски език на работно ниво – четене и разбиране.
o Основни познания, свързани с продуктите от съответния сектор.
o Отлична компютърна грамотност.
o Способност да се извлича бързо информация от голям обем данни.
o Високо ниво на лична организираност.
o Силно изразен фокус върху детайлите.
o Умения за работа в екип.
Предимства на компанията:
o Възможност за професионално развитие в международна компания.
o Фирмено обучение.
o Отлична работна атмосфера сред млад и приятелски настроен екип.
Ако разпознавате себе си в този профил, ще се радваме да получим Вашата кандидатура. Моля, посочвайте референтния номер на позицията.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка. Всички получени данни ще бъдат третирани, съгласно ЗЗЛД.
GfK запазва правото си да разглежда Вашата кандидатура и в контекста на други позиции, освен ако изрично не сте заявили друго.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
ИТ и Компютърни специалисти
Държава:
България
Населено място:
Гр. гр.София
Адрес:
София 1000, ул. Карнеги 11а
Дата:
23.04.2014
Организация:
Probook
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Probook може да получите ТУК