Назад

Асистент обработка на данни с немски език

Детайли

Описание

GfK Груп е една от най-големите компании за маркетингови проучвания в света. Екипът на Групата се състои от над 11 500 служители, работещи в 115 действащи компании, обхващащи повече от 100 страни в света, които доставят знания за пазарите и секторите, от които нашите клиенти да вземат своите бизнес решения.

GfK България е създадена през 1994 г. и е част от GfK Груп.

Нашият бизнес са маркетинговите проучвания. В практиката си използваме пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Интензивният обмен на професионален опит в рамките на GfK Груп ни позволява да работим по най-модерните технологии и методики, отговарящи на признатите световни стандарти в тази област. Качеството и новаторството са движещата сила в работата ни.

В началото на 2012 година GfK стартира позиционирането си като напълно нова, глобална и обновена организация със своята нова стратегия Own the Future. Целта на стратегията на групата е да обедини активите си под един покрив – едно GfK във всички фирми и държави, които застават зад една обща бизнес стратегия в цял свят.

GfK България е член на ESOMAR (Световна Асоциация на изследователите в областта на маркетинга и изследване на общественото мнение), Асоциацията на маркетинговите агенции в България и Българската социологическа асоциация.


Мисията на асистентите обработка на данни:

Заемащите тази позиция са част от дивизия Consumer Choices в GfK Group. В рамките на Consumer Choices ние проследяваме продажбите на дребно по крайни цени към крайните потребители. Асистентите обработка на данни класифицират и категоризират продукти от различни отраслови сектори, в зависимост от езика и вида данни, които обработват.

Във връзка със сформирането на своеобразен, вътрешен за ГфК Груп, аутсорс център за обработка на данни, търсим нови колеги за екипите ни с немски език за следните продуктови сектори:

o Автомобили – технически характеристики, компоненти, консумативи (гуми, масла и т.н.)
o „Направи си сам“ - латекс, лак, бои, бормашини, дрелки и други.
o ИТ продукти – софтуер, хардуер, мрежови устройства и други.
o Оптика – очила, рамки за очила, лещи и други.
o Часовници.
o Ски и ски оборудване.
o Кухненска посуда.

Основни задължения:

o Търсене на информация в интернет за технически характеристики на различни видове потребителски стоки.
o Категоризиране и класифициране на информацията.
o Въвеждане на получената информация в база данни и/или ексел.
o Въвеждане на нови продукти в базата данни.
o Работа със специализирано приложение за обработка на данни.
o Търсене по определени критерии в базата данни.

Изисквания:

o Добро ниво на владеене на немски език (B1).
o Владеене на английски език на работно ниво – четене и разбиране.
o Основни познания, свързани с продуктите от съответния сектор.
o Отлична компютърна грамотност.
o Способност да се извлича бързо информация от голям обем данни.
o Високо ниво на лична организираност.
o Силно изразен фокус върху детайлите.
o Умения за работа в екип.

Предимства на компанията:

o Възможност за професионално развитие в международна компания.
o Фирмено обучение.
o Отлична работна атмосфера сред млад и приятелски настроен екип.

Ако разпознавате себе си в този профил, ще се радваме да получим Вашата кандидатура. Моля, посочвайте референтния номер на позицията.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка. Всички получени данни ще бъдат третирани, съгласно ЗЗЛД.

GfK запазва правото си да разглежда Вашата кандидатура и в контекста на други позиции, освен ако изрично не сте заявили друго.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

ИТ и Компютърни специалисти

Държава:

България

Населено място:

Гр. гр.София

Адрес:

София 1000, ул. Карнеги 11а

Дата:

23.04.2014

Организация:

Probook
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Probook може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ