Администратор, хотел / рецепционист
Описание
Администратор хотел / РецепционистОписание и
Изисквания: Описание на длъжността:
Обобщено описание на работата, която извършва изпълнителят на длъжността
Извършва дейност по посрещане и настаняване на гостите на хотела, тяхното регистриране и оказване на необходимото съдействие.
Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността:
- Регистрира новопристигналите гости на хотела:
- попълва регистрационните картони;
- следи за правилното водене на регистърните книги и точното записване на данните от документите за самоличност на регистрираните гости.
-Предава електронно магнитните карти от стаите на гостите и следи за недопускане на външни лица.
-Води сметките за нощувки и начислява ръчно спа и физиотерапевтични процедури .
-Води касовата книга съгласно Наредбата Н 18 за фискалните устройства.
-Приключва финансовия ден в хотелският софтуер.
-Подготвя необходимите справки за счетоводството и управителя на комплекса.
-Отчита оборотите от ресторант и лоби бар по време на нощна смяна.
-Приема заявки и предоставя исканата от гостите на хотела информация в рамките на предоставяните допълнителни услуги.
-Приема за съхранение в касата на хотела ценности и документи на гостите.
- Следи за спазване на графика за освобождаване на стаите и информира своевременно камериерките при необходимост от почистване и зареждане.
-Оказва съдействие на административните органи във връзка с паспортния контрол и регистрационните режими за временно пребиваване.
-При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата.
-Проявява култура на поведение във взаимоотношенията си с клиенти , гости и персонала на комплекса.
- спазва изискванията на приложимите за предприятието нормативни документи и попълва стриктно свързаните с изпълняваната дейност формуляри и бланки
- отстранява всички констатирани несъответствия, или докладва на прекия ръководител за тяхното отстраняване
- стреми се към подобряване на изпълняваната дейност (обучение, квалификация, поддържане на чисто работно място и инструментариум и др.)
Основни отговорности присъщи за длъжността:
- Носи отговорност за опазване на повереното му имущество.
- Носи отговорност при постъпили рекламации за основни и допълнителни хотелски услуги, причинени от пропуски в обслужването на рецепцията.
- При изпълнение на своите задължения служителят е длъжен да не разпространява информация от личен характер, която би могла да накърни личното достойнство на клиент, ръководител, работник или служител в хотела. -Да бъде лоялен към работодателя, като не злоупотребява с неговото доверие и не разпространява поверителни за него сведения, както и да пази доброто име на работодателя.
- При изпълнение на задълженията си служителят носи отговорност за:
- качеството на извършваната работа;
- спазване на трудовата дисциплина;
- правилното водене на регистрите и осигуряването на допълнителни услуги на гостите на хотела за периода на тяхното пребиваване.
Режим на труд и почивка:
Дневна смяна, нощна смяна и 2 дни почивка се редуват през работния месец.
Битови придобивки и привилегии:
- Периодични медицински прегледи
- Осигурен служебен транспорт до работното място
Система за работна заплата:
Твърдо месечно възнаграждение с окончателно заплащане до 15-то число за предходен месец.
Изисквания за заемане на длъжността
Образование
средно, средно-специално
Квалификация
Задължителна при липсата на средно-специално или висше образование в сферата на туризма
Месторабота: с. Островче / Област Търговище
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно-специално
Профил:
Туризъм
Специални умения:
Специални умения:
-компютърна грамотност
-владеене на чужди езици
Трудов опит:
- препоръчителен
Умения :
- Умения по минимум 1 чужд език;
- Поведенчески характеристики: учтивост , комуникативна култура;
- Личностни изисквания към изпълнителя: сдържан и внимателен , принципен и дисциплиниран, отговорен, организиран, ориентиран към задачите, взискателен, лоялен, умения да планира и разпределя правилно работното си време, да умее да работи в екип.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 500 до 600 лева на месец
Категория:
Туризъм и хотелиерство
Държава:
България
Населено място:
Гр. Търговище
Адрес:
Дата:
15.04.2016
Организация:
Островче ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Островче ЕООД може да получите ТУК