Рецепционист/ Администратор в хотел - Пловдив
Детайли
Описание
От 2004 година насам “Изи Консулт” се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашият екип се разрасна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.За наш клиент – един от реномираните хотели в региона, търсим да назначим мотивирани и енергични личности, които да се присъединят към екипа на позицията:
РЕЦЕПЦИОНИСТ/ АДМИНИСТРАТОР В ХОТЕЛ
На тази роля Вие ще отговаряте за:
* Посрещане, настаняване и изпращане на гостите на хотела;
* Приемане на резервации;
* Извършване на разплащания;
* Оказване на съдействие на гостите при разрешаване на възникнали проблеми;
* Отговаряне на запитвания и предоставяне на информация за хотела и допълнителни услуги.
Ключови изисквания:
* Отлично ниво на английски език (владеене на друг чужд език е плюс);
* Много добра компютърна грамотност;
* Само инициативност, отговорност и умения за работа в екип;
* Комуникативност и приветливост;
* Възможност и готовност за работа на смени;
* Кандидати с релевантно образование и опит ще се разглеждат с предимство.
Предложението на нашия клиент включва:
* Работа в утвърден хотелски комплекс;
* Атрактивно възнаграждение;
* Фирмени обучения и възможност за професионално развитие;
* Приятна работна среда;
* Гъвкаво работно време.
Намирате ли тази възможност за интересна? Изпратете ни Вашата автобиография сега.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Aдминистративна дейност и продажби
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
21.10.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК