Назад

Рецепционист/ Администратор в хотел - Пловдив

Детайли

Описание

От 2004 година насам “Изи Консулт” се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на “Изи Консулт” през годините. През последните години нашият екип се разрасна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.

За наш клиент – един от реномираните хотели в региона, търсим да назначим мотивирани и енергични личности, които да се присъединят към екипа на позицията:

РЕЦЕПЦИОНИСТ/ АДМИНИСТРАТОР В ХОТЕЛ

На тази роля Вие ще отговаряте за:

* Посрещане, настаняване и изпращане на гостите на хотела;
* Приемане на резервации;
* Извършване на разплащания;
* Оказване на съдействие на гостите при разрешаване на възникнали проблеми;
* Отговаряне на запитвания и предоставяне на информация за хотела и допълнителни услуги.

Ключови изисквания:

* Отлично ниво на английски език (владеене на друг чужд език е плюс);
* Много добра компютърна грамотност;
* Само инициативност, отговорност и умения за работа в екип;
* Комуникативност и приветливост;
* Възможност и готовност за работа на смени;
* Кандидати с релевантно образование и опит ще се разглеждат с предимство.

Предложението на нашия клиент включва:

* Работа в утвърден хотелски комплекс;
* Атрактивно възнаграждение;
* Фирмени обучения и възможност за професионално развитие;
* Приятна работна среда;
* Гъвкаво работно време.

Намирате ли тази възможност за интересна? Изпратете ни Вашата автобиография сега.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Aдминистративна дейност и продажби
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

21.10.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ