Назад

СЛУЖИТЕЛ в отдел ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ И АДМИНИСТРАЦИЯ- Стара Загора

Детайли

Описание

Направете кариера с HOMEMAX в гр. Стара Загора!

В успешните фирми работят успешни служители!

За подпомагане на нашия екип в гр. Стара Загора търсим ангажиран и отговорен сътрудник за позицията:

СЛУЖИТЕЛ в отдел ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ И АДМИНИСТРАЦИЯ

Описание на работата:

- директна работа с клиенти, партньори и доставчици;
- изготвяне на оферти и фактури;
- обслужване на клиенти и рекламации;
- контролиране въвеждането на поръчките;
- заприхождаване на стоките и всички данни, свързани с персонал, стока и филиал;
- обработка на кореспонденция, сортиране и обработка на листи;
- оказване съдействие при инвентаризации.

Подходящият кандидат:

- има опит в работата с клиенти, партньори и доставчици;
- има опит в изготвянето на оферти и работата със счетоводни документи;
- притежава много добри комуникативни умения;
- владее отлично Microsoft Office;
- е лоялен, точен и отговорен;
- е наблюдателен и експедитивен;
- има желание за развитие.

ПРЕДИМСТВО Е ОПИТЪТ НА ПОДОБНА ПОЗИЦИЯ.

Ние предлагаме:

- фирмено обучение, насочено към развитие на професионални умения;
- разнообразна работа с възможности за лична изява в отлична работна среда;
- дългосрочност и коректни трудови отношения;
- атрактивно възнаграждение;
- допълнително,ваучери за храна на стойност 60,00 лв;
- карта за отстъпка в обектите на дружеството;
- възможност за участие в програма Multisport.

Ако желаете да бъдете част от един сплотен екип и да се развивате динамично, изпратете Вашата автобиография с посочен референтен номер онлайн или на адрес: гр. Стара Загора, бул. Св. Патр. Евтимий № 66, бюро Информация, на вниманието на Управителя.


Моля, прочетете нашите изисквания и кандидатствайте, единствено ако отговаряте на всички условия. Ние ще се свържем само с одобрените кандидати. Благодарим за разбирането!

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

гр. София, бул. \"Владимир Вазов\" № 83

Дата:

24.10.2024

Организация:

Баумакс България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Баумакс България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ