Назад

Администратор хотел - рецепция

Детайли

Описание

Чрез изграждането на здрави и дълготрайни връзки с нашите клиенти и кандидати ние създаваме сила и условия, които движат бизнеса напред, ускоряват личния успех и създават по-устойчиви резултати.

-------------------------------------------------------------------------------------

За наш клиент, 5 звезден хотел, намиращ се в Павел баня, тъсим:

Администратор хотел - рецепция

Отговорности:

- Посреща, регистрира, настанява и изпраща гостите на хотела; следи за недопускане на външни лица;

- Приема резервации по телефон, e-mail и резервационни платформи;

- Предоставя исканата от гостите на хотела информация в рамките на предоставяните услуги; обслужва учтиво и прецизно;

- Приема и отчита постъпили плащания, следи и закрива сметки; изпълнява ангажименти свързани с касова наличност и отчетност на рецепция;

- Комуникира с останалите звена в хотела, с цел качествено обслужване на гости и навременно изпълнение на възникнали задачи.

Изисквания:

- Опит на същата или подобна позиция - предимстро ;

- Комуникативни умения;

- Добро владеене на чужди езици - английски, втори език - предимство;

- Опит с хотелска програма предимство.

При проявен интерес, моля изпратете актуална автобиография на Английски език!

Всички кандидатури ще бъдат третирани строго поверително.

Ще се свържем само с избраните кандидати.

H&R Consult работи под лиценз 3245/01.12.2021г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1600 до 1800 лева на месец

Категория:

Туризъм и хотелиерство

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора

Адрес:

Sofia, Bulgaria

Дата:

12.06.2025

Организация:

HR Consult
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за HR Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ