Назад

Началник смяна- Шумен

Детайли

Описание

Изи Консулт е най-голямата българска консултантска компания, която е специализирана в набирането, подбора и наемането на персонал.

За наш клиент, съвременно и утвърдено производство в сферата на хранително- вкусовата промишленост набираме кандидати за позицията:

Началник смяна

Какви са изискванията, за да кандидатствате?

- Умения и опит в ръководенето на служители;
- Опит на сходна позиция - 3 години;
- Средно или висше образование (с предимство се разглеждат кандидати с образование ХВП);
- Компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Кандидати с добро ниво на английски език ще се разглеждат с предимство;
- Да имате възможност да работите на трисменен режим на работа.

Какви са задълженията на тази позиция?

- Следене за ефективно и качествено протичане на работния процес, спрямо правилата на компанията;
- Изготвяне и отчитане на работни графици, спрямо нуждите на производството и служителите;
- Носене на отговарност за изправността и безопасната работа с производственото оборудване;
- Подсигуряване на необходимите суровини за смяната;
- Провеждане на инструктажи и носене на отговорност за безопасното протичане на работния процес;
- Активно участие в обучения и повишаване квалификацията на служителите;
- Отчитане на производствени резултати и следене за изпълнението на производствения план-график.

Какво може да Ви предложи фирмата?

- Работа в съвременна компания, интересуваща се от мнението на своите служители;
- Трудов договор с пълни здравни и пенсионни осигуровки;
- Твърда заплата и производствен бонус;
- Ваучери за храна и безплатен транспорт (за Шумен) и възможност за покриване на транспортни разходи за кандидати от други населени места.;
- Възможност за професионално развитие.

Ако привлякохме интереса Ви, не се колебайте да кандидатствате като натиснете бутона "Кандидатствай за тази позиция". Ще се свържем с одобрените кандидати.

За да получите повече информация можете да ни посетите в нашият офис на адрес: бул. Симеон Велики 46Г.

Ако тази позиция не представлява интерес за Вас ще се радваме да помогнем на Ваш приятел или познат.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

18.06.2021

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ