Назад

Експерт продажби и обслужване на клиенти

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрасна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.

Наш клиент, специализиран в областта на търговията и луксозното обзавеждане на бани, търси да присъедини към своя екип Експерт продажби и обслужване на клиенти.

Обичаш ли да планираш всяка твоя следваща стъпка?
Създаването на добро първо впечатление е като детска игра за теб?
Привличането на внимание ти се отдава, но също толкова лесно успяваш и да го задържиш?
Вече всичко е ясно... Ти си нашия човек!!!

Като част от нашите професионалисти, ти трябва да:
• Водиш преговори, осъществяваш продажби, изготвяш оферти и поръчки;
• Бъдеш в крак с новостите на пазара и да промотираш успешно продуктите, според фирмените стандарти на компанията;
• Установяваш и поддържаш дългосрочни отношения с клиентите;
• Умееш да комуникираш с хора с по-висок социален статус в обществото.

Ти ще получиш:
• Работен график, включващ четири работни дни и два почивни дни;
• Много добро възнаграждание, над средното за страната + % от продажбите;
• Възможност за професионално разгръщане в сферата на търговията;
• Интересна, разнообразна, отговорна и дългосрочна работа.

Ако събудихме интерес в теб и считаш, че отговаряш напълно на нашите изисквания, моля да ни изпратиш твоята автобиография и актуална снимка.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Средно

Специални умения:
Предимставата, които ще те откроят пред останалите са: • Доказан опит в търговията и обслужването на клиенти; • Много добро владеене на MS office пакет; • Изразен търговски нюх и влечение към продажбите; • Владеене на английски и руски ще се счита за голям плюс.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

02.05.2017

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ