Назад

ТРЗ Специалист- София

Детайли

Описание

UpSkill превръща традиционните HR услуги във вълнуващи, ангажиращи и ефективни човешки отношения! Нашият екип от експерти е компетентен и опитен в предоставянето на широк спектър от услуги за откриване на таланти. Ние сме специализирани в IT, ITO, BPO, SSC подбора и HR консултации. Изграждаме силни връзки и улесняваме ефективни отношения между кандидатите за работа и работодателите.

Подкрепяме както големи международни, така и местни компании за разрастване на бизнеса им, като им предоставяме най-талантливите кандидати, които да им помогнат да успеят!

Като агенция за подбор на персонал, ние ще ви предоставим множество кариерни възможности и информация за всяка една от тях. Ще отговорим предварително на всички ваши въпроси, ще ви подготвим за интервютата и ще ви съдействаме през целия процес на подбор.

Нашият настоящ клиент е местният офис на финландска счетоводна къща с над 30-годишен опит в предоставянето на услуги в областта на ТРЗ и счетоводството. От тяхно име търсим ТРЗ специалист, който да се присъедини към екипът им в София. Ако сте любопитни за тази вълнуваща възможност, може би това е шансът, който чакате!

Задължения:
-Отговаря за подготовката, обработката и съгласуването на месечните ведомости за заплати на клиентите на компанията, като осигурява навременна и точна обработка на заплатите, обезщетенията, удръжките, данъците;
-Осигурява точна и навременна обработка на актуализациите на ведомостите за заплати, включително нови назначения, прекратявания и промени в размера на заплатите;
-Генерира и разпространява необходимите отчети за заплатите по график (месечно,тримесечно и т.н.);
-Познава законодателството в областта на заплатите и всички закони, които оказват влияние върху заплатите;
-Спазва местните данъчни закони и решава въпроси, свързани с подаването на декларации/регистрация на данъци върху заплатите;
-Изпълнява други задачи по указание на главния счетоводител.

Изисквания:
-Умение за работа със софтуер Style M;
-Диплома за завършено висше образование по счетоводство/икономика или свързана област;
-Над 2+ години опит в областта на ТРЗ;
-Работно ниво на английски език;
-Способност за дискретно управление на поверителна информация;
-Силни комуникативни умения, отговорност, проактивност, добри междуличностни умения и способност за самостоятелна работа;
-Внимание към детайлите при работа в кратки срокове.

Компанията предлага:
-Конкурентно възнаграждение;
-Ваучери за храна;
-Допълнително здравно осигуряване;
-Приятна работна атмосфера в центъра на град София;
-Интересни международни клиенти и разнообразни задачи.

Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк. Дружба 2

Дата:

09.02.2024

Организация:

UpSkill Ltd.
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за UpSkill Ltd. може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ