Назад

Продавач-консултант/аранжор/за Ринг Мол

Детайли

Описание

Клиент ни е фирма с предмет на дейност опаковане на подаръци и аранжиране

на цветя.



Отговорности и задължения:

- Работа с касов апарат;

- Опаковане на подаръци/аранжиране на цветя.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Средно

Специални умения:
-Отлични комуникативни умения и вежливост към клиентите; -Отговорност към работният процес; -Бързина и сръчност. Предлагани условия: - Фирмено обучение; - Постоянен трудов договор със срок на изпитание 6 месеца; - Работно време – на смени. Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на български език със снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Агенция за подбор на кадри “Хермес” притежава удостоверение № 1548 / 13.02.2013 г., валидно до 13.02.2018 година, издадено от Министерство на труда и социалната политика, за извършване на посредническа дейност при наемане на работа за територията на РБългария.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 800 до 800 лева на месец

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София 1754, жк. Слатина, бл. 12

Дата:

16.06.2017

Организация:

АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ