Назад

Продавач-консултант за Сердика Център

Детайли

Описание

Клиент ни е фирма с предмет на дейност опаковане на подаръци.


Отговорности и задължения:

- Работа с касов апарат;

- Опаковане на подаръци.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Средно

Специални умения:
-Отлични комуникативни умения и вежливост към клиентите; -Отговорност към работният процес; -Бързина и сръчност. Предлагани условия: - Фирмено обучение; - Постоянен трудов договор със срок на изпитание 6 месеца; - Работно време – на смени. Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на български език със снимка. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю. Данните, които ни предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Агенция за подбор на кадри “Хермес” притежава удостоверение № 1548 / 13.02.2013 г., валидно до 13.02.2018 година, издадено от Министерство на труда и социалната политика, за извършване на посредническа дейност при наемане на работа за територията на РБългария.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София 1754, жк. Слатина, бл. 12

Дата:

12.10.2017

Организация:

АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ