Назад

Консултант Индивидуално обслужване - по заместване- Разград

Детайли

Описание

Основни задължения:
Консултиране и обслужване на клиентите на Банката по продукти по актива и пасива в лева и чуждестранна валута.
Надлежно идентифицира клиентите и оформя свързаните с това документи.
Регистрира нови клиенти за Банката и актуализира данни на съществуващи клиенти.
Осъществяване на продажби на платежни сметки, банкови карти и електронно банкиране на физически лица.
Осъществяване на продажби на кредити, кредитни карти с револвиращ кредит и кредит-овърдрафт.
Осъществяване напродажби на продукти за спестяване.
Участие в изпълнението на организираните в Банката кампании за Директен маркетинг през клоновата мрежа.
Управление на предоставените кредити, кредитни карти с револвиращ кредит и кредит – овърдрафт и проследяване на тяхното редовно погасяване.
Реализиране на кръстосани продажби на банкови продукти и услуги, както и на застрахователни, пенсионно-осигурителни и др.
Предлагане и администриране на небанкови продукти и услуги, в съответствие със сключените от Банката споразумения.
Привличане на нови клиенти, осъществяване на директен контакт с потенциални клиенти, провеждане на презентации пред персонала на работодатели, с цел привличането им за клиенти на Банката.
Участие в рекламни инициативи, промоции, продажбени кампании, PR прояви и др.
Изготвяне на договори, становища, доклади и анализи.
Регистриране и осчетоводяване на безкасови операции в лева и валута, по нареждане на клиенти, които консултира/обслужва.
Иницииране събирането на дължимите от клиента такси и комисионни по тарифата на Банката

Изисквания за заемане на длъжността:
Притежавате висше образование в квалификационна степен „професионален бакалавър по икономика” или при наличието на минимум 3 (три) години трудов стаж в банковата/финансовата сфера на подходяща длъжност;
Имате професионален опит- минимум 1(една) година във финансовата или банковата сфера, чрез който сте придобили теоретични и практически познания в областта на банковото дело;
Сертификат за работа с валута, както и други сертификати, изисквани от БНБ за осъществяване на функционалните му задължения за работа с пари в брой;
Теоретически и практически познания в областта на банковото дело, добра компютърна грамотност. Много добра пазарна ориентация. Ползването на чужд език е предимство.
Вие сте комуникативна и позитивна личност с умения за активни продажби.

Ние предлагаме:
Нова възможност, която да грабнете и да се потопите в работата на голяма международна компания;
Структурирани възможности за мобилност в компанията според Вашите интереси и възможности в банката;
Възможност за допълнителни развиващи обучения и семинари за усъвършенстване на уменията в сферата на продажби, подобряване на уменията за ефективна комуникация и презентиране;
Възможност за кариерна мобилност при добро представяне – насочване към друга позиция след добро представяне, според Вашите интереси и отворените работни позиции в компанията;
Мотивиращо възнаграждение във връзка с представянето.
Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка
Мотивационно писмо

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. Разград

Адрес:

ул. “Московска” 19, Централно управление

Дата:

05.12.2024

Организация:

Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ