Назад

Консултант продажби и техническо обслужване с английски език (без опит, от вкъщи или офис)

Детайли

Описание

ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.

Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Консултант продажби и техническо обслужване с Aнглийски език в гр. Пловдив (хибрид/офис)“.

Предлагаме хибриден модел на работа - минимум 2 дни от седмицата работа от офис и максимум 3 дни от седмицата дистанционно. Работно време в интервала: 10:00 ч - 23:00 ч.


Отговорности:

• Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон.
• Ефективно промотиране на клиентски продукти и услуги.
• Достигане и надхвърляне на месечни цели на продажби.
• Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение.
• Разрешаване на различни казуси.


Ако ти:

• Имаш навършени 18 год.
• Притежаваш отлични комуникативни умения.
• Добро ниво на Английски език.
• Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване.
• Умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип.
• Желание да учиш и да се развиваш.
• Предишен опит в сферата на обслужването на клиенти е желателен, но не и задължителен.


Ние ти предлагаме:

• Възможност да подобриш езиковите си умения.
• Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1800 лв. по време на обучителния период, 1900 лв. по време на изпитателния срок и 2100 лв. след изтичането му.
• Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец.
• Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне.
• Изцяло платено обучение и въвеждане в работата.
• Удобна офис сграда и работно пространство.
• Възможност за израстване в личен и професионален план.
• Допълнително здравно осигуряване.
• Ваучери за храна и още много.



Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай сега!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 3800 лева на месец

Категория:

Интернет
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

гр. София, бул. Черни връх 51, Office X, ет. 7

Дата:

01.11.2024

Организация:

ResultsCX
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ResultsCX може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ